24785
netweters
|
152665
antwoorden
|
20729
vragen
|
Op mijn aanrekening wordt bovenop de prijs van mijn Whoppa-abbonement €9,20 aangerekend voor de huur van de tv-box. Ik heb verder geen andere toestellen. Volgens de website is de huur van een HD-digicorder inberepen in een Whoppa-abbonement. Geldt dit niet voor de tv-box?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Op de aanrekening staat de huur niet onder het Whoppa-abonnement normaal, maar de prijs van Whoppa op uw aanrekening verschilt van deze op de Telenet-website. Onder "Whoppa" staat de prijs van 71,98 euro op de aanrekening, terwijl op de website 81,18 euro staat, ofwel een verschil van 9,20 euro, gelijk aan de prijs van de huur van de HD Digicorder of de nieuwe TV Box, die verderop aangerekend wordt.
Helaas is er wel dit jaar 3,4 € bijgekomen weer....
De prijs begint een beetje uit de pan te swingen.
Kwaliteit moet nu éénmaal betaald worden, en dat weten ze bij Telenet maar al te goed. Ook Proximus is duurder geworden sinds 1 januari, maar die komen daarmee altijd beter weg in de media dan Telenet...
@steven1977 dit jaar zal telenet ook wel nog eens opslaan 😉 al enkele jaren na elkaar dat ze zijn opgeslagen, de mensen verdienen ook ietsje meer dus wil telenet ook klein beetje meer verdienen.
de vraag is of de klanten dit gaan blijven slikken, er zijn al veel veranderd omdat het te duur word.....