25.144
netweters
|
154.848
antwoorden
|
20.967
vragen
|
Ik heb daarnet eens een test gedaan op mijn TV-box (V2) om te kijken welke zenders er al nu exclusief via IP te ontvangen zijn, met een actieve internetverbinding dus.
Als ik mijn netwerkkabel loskoppelde kreeg ik bij de volgende zenders de melding dat ik mijn netwerkkabel moest controleren.
Zijn allemaal zenders waar je extra moet voor betalen dus ik kan ze niet bekijken, heel benieuwd naar de beeldkwaliteit! 😁
Te hopen dat het al beter is sinds mijn vorige test
@Master-Magic schreef:@Peter78 Van het voo sport pakket is nr 4 ook uitgezet.
@Master-Magic heb ik ook al gezien maar aan da tempo e 😉
Analoog eruit indertijd ging een pak vlotter, via de digicorder ist game over heb ik al kunnen testen, dus wat is het probleem om ze er ineens allemaal af te halen e.
Kan alleen maar positief zijn voor de klanten, betere beeldkwaliteit 🤞
Van een Italiaanse vriendin verstaan dat ze nu via de telenet tv app de Italiaanse zender kan zien
De terug kijk tv werkt nog niet
Heb je meer info Master-Magic over gevraag op sociale media maar niemand wist van iets
Wel van de Marokkaanse zenders die zouden vanaf de vakantie ook te ontvangen zijn via de telenet tv app
Of daar de terug kijk tv werkt geen idee
Ik krijg juist bericht binnen Tve de Spaanse zender ook via de telenet tv app te ontvangen
Van terug kijk tv geen idee
Ze zullen nu alles via de telenet tv app vrij geven elke dag een paar zenders stap per stap
@Peter78 denk dat er 1 persoon dit aanpast en nog niet alles kunnen doen heeft, eerst de minst bekeken zenders er af met melding en dan de rest na een tijdje, zullen nog klanten hebben dat nog niet over zijn op een andere ontvanger vrees ik en nu met het vakantie verlof nog minder mensen dat het merken of tijd insteken.
1 juli was een beetje een slechte periode om dit te doen.