Beantwoorden
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Zoekmachine werkt niet

Zoekmachine werkt niet op PC, iPad en ook niet op TV !!! Sinds 4,31 ????

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: zoekmachine in staking ?

0 Likes
4 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5303
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Zoekmachine werkt niet

@Theo2 hier werkt die wel op de site versie van telenettv.be zonder ingelogd te zijn.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5864
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Zoekmachine werkt niet

@Theo2  

Als dat op telenet.tv.be is dan werkt dat perfect hier. Heb net eens getest op de MacBook dus geen probleem. Op de tv box is hier ook geen probleem kan perfect programma's zoeken. Op de iPhone heb ik ook gekeken en daar kan ik ook perfect programma's zoeken. 

Heb je de tv box al eens uitgezet met de knop achter op en dan terug op gestart? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Zoekmachine werkt niet

Het is bij mij nu ook terug in orde .... spoken ?

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5864
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Zoekmachine werkt niet

@Theo2  

Het kan dat er op dat moment een kleine storing was. Had begrepen dat er sowieso een storing was daar straks op de tv box maar dat is ondertussen opgelost geraakt. Dus als je net op dat moment de zoek functie wilde gebruiken kan het zijn dat je hinder ondervond. Al met al het probleem is dus opgelost. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.