|
26.346
netweters
|
163.985
antwoorden
|
|
22.019
vragen
|
Ik heb sinds gisteren de laatste nieuwe modem geïnstalleerd, sindsdien heb ik zwart wit geruis op mijn tv buiten dit werkt de tv perfect. Bij het installeren van de modem kan er niets fout gelopen zijn. Ik heb alles al geprobeerd.
@Sneadrep Je HDMI kabel al eens uitgetrokken of beter gestoken, ook eens je ontvanger uittrekken uit het stopcontact en na 30 sec ofzo terug insteken en alles laten heropstarten.
ook eens kijken of de NIU het bakje aan de muur waar de coax kabels vertrekken naar de toestel(len) of daar nog een lampje brand en actief is.
Draai eens aan de f connector coax op de niu telenet eens goed vast allemaal
De coax kabel naar buiten kijk eens of de f connector als je los draait dat de koper puntje recht staat en lang genoeg is
@Sneadrep (Ik) zou zelf niet echt veel doen, zonder je echt weet wat je kan doen. Want dit (kan) een beetje aan alles liggen.
Dit (KAN) liggen aan de:
Ik raad het toch wel aan, om naar 015 66 66 66 te bellen. Dit is het nummer van Telenet, die weten zowiso iets voor je.
Als ik m'n nieuwe modem installeerde, hadden we geen internet. Ook niks, maar niets zoals dit.
We belden naar Telenet, en ze hadden een technieker ingeschakeld, en die heeft alles naar de (oude) modem ingesteld.
Dus dit (KAN) de oorzaken zijn. Ik hoop dat dit snel is opgelost, want dit is echt eritant.
Ik weet hier zelf niet echt veel van, maar er zijn een paar zaken die in me op kwamen.
Met vriendelijke groeten