24650
netweters
|
151389
antwoorden
|
20594
vragen
|
Er moet bij mij toch serieus iets mislopen zijn. Ik schreef mij in als test persoon voor de nieuwe tvbox en was blij om geselecteerd te zijn. Oude digirecorder binnengebracht en nieuw tvbox ontvangen om deze te testen. Gratis playmore en geen bijkomende kosten, werd me medegedeeld. Ik heb een whoppa-account. Nu zie ik op mijn factuur dat er +- 55 euro teveel werd aangereden : playmore + huur tvbox voor de maand november en december??? Voor november werd de huur van de oude digirecorder ook vermeld. Dat kan toch niet kloppen. Mail gestuurd om het na te kijken, hopelijk snel opgelost : terugbetaling van die 55 teveel aangerekende euro.. Klantnr 987875278
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit zal Telenet rechtzetten hoor, ik heb dat ook gehad.
Maak je geen zorgen.
Inderdaad hier ook gehad.... telfoon: bedrag ging in mindering komen, bevestigd via mail....
Nadien nog brief met bevestiging, wel ander bedrag...uiteindelijk toch eerste correct bedrag.
Wel in gang zetten, dan het systeem een kans geven
Ik heb dit ook aan de hand gehad. Twee verschillende bedragen voor zogenaamde huur TV-box, terwijl die huur inbegrepen zit in mijn WIGO.
Ga er niet vanuit dat men dit bij Telenet automatisch rechtzet.
Ik heb zelf naar Telenet gebeld, en toen heeft men dat rechtgezet (maar te weinig in mindering gebracht), dus nog eens een tweede keer gebeld.
Nu heeft men de correctie juist uitgevoerd en in mindering gebracht op mijn laatste factuur.
Zeer vriendelijke medewerker aan de lijn gehad. Blijkbaar staat de software nog niet op punt. Zullen bij de volgende factuur het teveel aangerekend bedrag in mindering brengen. Is blijkbaar een veel voorkomend probleem.
Heb ik ook gehad, huur digibox aangerekend zit in Wigo. Gebeld en opgelost,fout in de software maar altijd in hun voordeel.
@felixR schreef:Heb ik ook gehad, huur digibox aangerekend zit in Wigo. Gebeld en opgelost,fout in de software maar altijd in hun voordeel.
Zou je ook gebeld hebben als het in jouw voordeel was?
Gisteren aanrekening gekregen en ineens werd Play Sports en Play more aangerekend (ik test ook de nieuwe tv box)...nadien contact gehad met klantendienst waar ze me hebben verzekerd dat ik ZELF Play Sports heb geactiveerd via mijn box (wat zeker niet waar is) en dat Play Sports nooit gratis was bij het testen van de box looooool. Resultaat? Ze willen het niet crediteren. Zou handig zijn moesten alle werknemers op de hoogte zijn van de testing fase en de compensaties die de testers krijgen...
@Ex-Netweter schreef:Gisteren aanrekening gekregen en ineens werd Play Sports en Play more aangerekend (ik test ook de nieuwe tv box)...nadien contact gehad met klantendienst waar ze me hebben verzekerd dat ik ZELF Play Sports heb geactiveerd via mijn box (wat zeker niet waar is) en dat Play Sports nooit gratis was bij het testen van de box looooool. Resultaat? Ze willen het niet crediteren. Zou handig zijn moesten alle werknemers op de hoogte zijn van de testing fase en de compensaties die de testers krijgen...
Ik test de tv-box sinds begin december.
Ik heb enkel play more
Enkel de eerste testers hebben zowel play more als play sport
Ik weet nu niet bij welke reeks jij zit.
Heb je al langer play sport (sinds het testen) en stond deze steeds gecrediteerd op je aanrekening?
Dus ook vorige maand
Beste, ik heb nooit play sport bij de testfase gekregen. Telenet heeft wel belooft om ons eerst op de hoogte te brengen als de gratis pakket periode zou eindigen zodat we de nodige opzeg stappen kunnen nemen.
Hopelijk komt dit voor jou wel in orde.
Mvg
@Ex-Netweter, ik ben even op zoek gegaan in mijn lijsten met testers. Jij was effectief één van de eerste testers van de TV-box die naast Play More ook Play Sports kreeg op de TV-box.
De promoties voor de testers zijn in januari gelijkgetrokken en hier werd in december over een mail gestuurd. Vanaf januari 2019 werd de promotie voor alle TV-box testers die Play Sports kregen, stopgezet inclusief het Play Sports pakket zelf.
Play More daarentegen bleef doorlopen tot einde testfase (loopt op dit moment nog steeds). Dit pakket wordt (zodra de testfase eindigt) ook automatisch stopgezet, indien je voor de testperiode geen Play More had.
Waarom dit bij jou anders is verlopen en je pas vanaf deze maand voor Play Sports moet betalen, i.p.v. vanaf januari al, is onduidelijk. Al heb ik een vermoeden dat je verhuis in oktober 2018 hier voor gezorgd heeft in de systemen.
Ik zorg er alvast voor (via mijn admin collega's) dat Play Sports gecrediteerd wordt, omdat dit pakket effectief onterecht is blijven lopen bij je.
Edit: ik zie net dat vandaag Play Sports gecrediteerd werd, dan lijkt me alles terug in orde te zijn.
Dankjewel, Suzy.
Play More zal dus ook vanzelf stoppen wanneer de testperiode eindigt?
Bedankt voor de duidelijke toelichting Suzy en ik wens je een goed weekend toe.
Nu hebben ze blijkbaar mijn Play More ook stopgezet 😩
@Ex-Netweter, Play More hadden ze inderdaad niet mogen stopzetten, omdat die promotie zeker nog wel liep (tot einde testfase). Play More zou inderdaad automatisch stopgezet worden, zodra de testfase ten einde komt.
Eventueel terug contact opnemen met Telenet of een berichtje sturen op Facebook of Twitter.