Beantwoorden
marc1201
Freshman Veelweter
Berichten: 173
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

aantal geregistreede apparaten

Vandaag, door een stomme clean actie door ccleaner ben ik één van mijn geregistreerde toestellen kwijt geraakt,en kan deze niet meer registreren.Dan maar naar Telenet gebeld met de vraag of zij één van mijn toestellen konden unregistreren,kan dit volgens hun niet en moet ik wachten tot de 90 dagen om zijn.Ik geloof absoluut niet dat zij van in Mechelen geen toestellen kunnen unregistreren, zij beheren toch het systeem.

Ik zit momenteel op vakantie en we keken avonds naar onze opgenomen programma's,wat nu uiteraard niet meer mogelijk is..big bummer!!!!

Ik ben hier helemaal niet over te spreken en vroeg me af of er iemand een oplossing/omzeiling hiervoor weet.

Telenet,die 90 dagen is echt not done hoor.Ik wens op ieder moment een toestel uit de lijst te kunnen halen.

19 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

aantal geregistreede apparaten

@marc1201 er zijn er veel die dat doen, voor een vb te geven, er zijn klanten die hun login delen met een Hollander die ziggo heeft om zo elkaars tv zenders te kunnen zien zonder extra te moeten uitgeven.

zo kijkt een Hollander dan naar bv VTM of Vier en kijkt die belg naar de zenders van NL zoals RTL4 of SBS6.

en dat zijn dingen dat normaal niet mag van telenet en de zenders want de programma's mogen enkel bekeken worden door belgen die ervoor betalen en waarvoor zenders geld krijgen voor de uitzendrechten.

daar wringt dan het schoentje voor die zenders en worden deze beperkingen opgelegd.

in het begin kon je met de eerste digibox ook kijken op een ander adres naar de canal+ zenders die toen zo noemden (nu de filmzenders play more cinema,enz) en de sportzenders die extra betalend waren, zo kon je op verlof gaan bv in belgie waar telenet toen digitaal uitzond en zonder problemen alles bekijken zonder op zwart te gaan voor de extra betalende zenders.

om maar een vb te geven dat het allemaal kan en de zenders en telenet zich daar tegen behoeden dat het kan en ze de gelden krijgen voor de programma's dat de zenders uitzenden.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
marc1201
Freshman Veelweter
Berichten: 173
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

aantal geregistreede apparaten

@Master-Magic da's dan dom vind ik....waar ik voor betaal moet een ander niet van profiteren..En zulke pipo's verkloten het dan voor anderen.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

aantal geregistreede apparaten

@marc1201 idd maar toch gebeurt het, zie dit op Nederlandse forums gepost worden met de vraag om elkaar abbo te delen via de app en dan zijn er die reageren met zie PM.

wat dom is van hen want dan kunnen ze heel uw account zien en aanpassingen doen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

aantal geregistreede apparaten


@marc1201  schreef:

@Master-Magic da's dan dom vind ik....waar ik voor betaal moet een ander niet van profiteren..En zulke pipo's verkloten het dan voor anderen.


Maar zo kijken er toch ook velen Netflix....

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

aantal geregistreede apparaten


@Master-Magic  schreef:

@marc1201 er zijn er veel die dat doen, voor een vb te geven, er zijn klanten die hun login delen met een Hollander die ziggo heeft om zo elkaars tv zenders te kunnen zien zonder extra te moeten uitgeven.

zo kijkt een Hollander dan naar bv VTM of Vier en kijkt die belg naar de zenders van NL zoals RTL4 of SBS6.

Schitterend idee, ga de Nederlandse kennissen eens op de koffie vragen...

0 Likes