|
25.907
netweters
|
160.741
antwoorden
|
|
21.642
vragen
|
Mijn schoonvader (92 jaar) heeft ook die (dreig)-brief ontvangen ivm het inruilen van zijn decoder naar de tv-box.
Ik weet ook wel dat er weinig gaat gebeuren voor het einde van het jaar, maar ik heb toch geprobeerd van de rekening al eens te maken.
Hij heeft een vaste lijn en kijkt tv (ook terugkijk-tv), geen internet, geen mobiele telefoon...
Ik denk dat heel wat oudere mensen in dezelfde situatie zitten.
Hij betaalt nu 61,5€ per maand (voor de prijsverhoging).
Als ik nu bekijk wat hij zou nodig hebben kom ik aan minstens 93,96€ (One for 1)..., een verhoging dus van 50%...
Of maak ik een verkeerde berekening?
Neem zeker geen contact op met Telenet, ze smeren je sowieso een duurder abonnement aan. En bij de volgende factuur zit je met de gebakken peren.
Wie de Digicorder wil behouden, moet die dreigmails totaal negeren. Dat is momenteel de enige optie.
Ze lappen gewoon internet bij aan uw broek, anders werkt hun brol niet ..
Steeds maar opslag, meer kunnen ze daar niet...zenders weg , niets in de plaats ( wat je wel krijgt is opslag )
en dan nog voor die prijs zijn niet alle zenders in HD ..
Bekijk eens bij andere providers , er zijn goede deals momenteel ..!
@Plaza soms zijn de zenders gewoon niet in HD beschikbaar voor de Benelux, ze kunnen niet alles aanbieden in HD als ze geen HD bron hebben, bbc news is daar een vb van, die zou een HD versie krijgen maar we horen daar niets meer over.
Rarara...zie Proximus ...oa ook RTL duitsl ...
@Plaza de vraag is of ze het niet zelf upscalen, voor de HD versie is het HD+ abbo nodig en dit kan je als niet Duitser gebruiken en krijgen buiten Duitsland normaal gezien.