|
25.760
netweters
|
159.491
antwoorden
|
|
21.498
vragen
|
@Herman-DB die kan je normaal niet toevoegen als het de coax tv box versie is, of dit lukt met de IP tv box kan ik niet zeggen want heb deze niet, maar veronderstel als je met Google bent ingelogd je deze er kan opzetten, alleen zit je dan met het probleem dat bepaalde films en series dan niet bekeken kunnen worden omdat je buiten Nederland bent.
Werkt niet op tv box
Op andere toestellen wel nu moet je wel een Vpn gebruiken is nog niet zo lang ingevoerd heeft met sport te maken
de TV box is aangesloten via een netwerk kabel.
Ik zou niet weten hoe ik met Google kan inloggen op de TV Box ?
@Master-Magic schreef:@Herman-DB die kan je normaal niet toevoegen als het de coax tv box versie is, of dit lukt met de IP tv box kan ik niet zeggen want heb deze niet, maar veronderstel als je met Google bent ingelogd je deze er kan opzetten, alleen zit je dan met het probleem dat bepaalde films en series dan niet bekeken kunnen worden omdat je buiten Nederland bent.
De TV Box IP werkt niet met Android dus daar kan je sowieso ook geen extra apps op installeren dan diegene die Telenet zelf beschikbaar stelt. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Proximus die wel een Android-decoder hebben en waar je wel zelf een heleboel extra apps op kan installeren.
@Hofkens ok, weten we ook alweer dat de ip tv box bij telenet zo beperkt is met enkel wat zij aanbieden, dus zal die NOS app nooit er op komen bij telenet, dan ben je beter met een android streaming toestel om naar de NPO start app te kijken en streamen mits je er een VPN op kan zetten als je alles wilt bekijken.
en als je er een VPN op hebt staan kan je ook direct kijk.nl gebruiken voor programma's te bekijken van Veronica en SBS6-9 en NET5, al zijn dat grotendeels programma's dat ze hier in belgie ook tonen.