41176
netweters
|
17750
gesprekken
|
19178
vragen
|
Wij krijgen telkens de foutmelding als we de aflevering van Vikings willen bekijken.
Dit is nu al een 2tal dagen zo. Zijn er nog mensen bij wie dit niet lukt?
Al tvbox heropgestart en geen resultaat.
Hoi Suzy,
Ik krijg de foutcode bij alle afleveringen. Als ik nu ga kijken in mijn kijklijst staat de serie Vikings als niet beschikbaar.
Mijn ouders kunnen het nieuwe seizoen van Viking seizoen 6 nergens vinden op hun nieuwste en laatste versie van de digicorder. Ik kan hier het bij mij thuis zonder problemen vinden op mijn al meer dan 6 jaar oude digicorder. Dit is toch niet normaal en waar ligt dit aan? Ze betalen Play en kunnen andere serie vinden en kijken zonder probleem. Graag zo spoedig mogelijk een oplossing.
Het gaat over seizoen 6 en als je t via gewone zoeken niet vind dan zal je het wss ook niet met spreken vinden niet waar? De vier aflevering zijn trouwens van Play more, normaal moet hij gewoon zichtbaar zijn bij “nieuwe series” en bij genre “
Voor Play klanten staan er maar twee afleveringen op momenteel, anders moet je Play more gaan betalen, wat niet de bedoeling is.
ik kan het hier zien maar zij niet, en ze kunnen echt wel werken met Play. Telenet gaat gewoon de laatste tijd wel vaker de mist in.
@Tin even corrigeren hier. Op dit moment zijn er effectief nog maar 2 afleveringen van seizoen 6 van Vikings beschikbaar. De première was in de nacht van 6 op 7 december. En elke zaterdagnacht om 3:00 wordt de nieuwe aflevering uitgezonden op Play More Cinema, maar komt de aflevering ook in de TV-theek van Play en Play More.
Als je via de algemene zoekfunctie zoekt, zie je wel al 4 keer Vikings staan (onder Play More Cinema), maar dit is omdat er dan ook wordt rekening gehouden met de tv-gids van de komende twee weken. 😉
Compleet naast de kwestie, ze kunnen die twee afleveringen niet zien noch afspelen het staat gewoon niet in hun Play !
@Tin schreef:
Compleet naast de kwestie, ze kunnen die twee afleveringen niet zien noch afspelen het staat gewoon niet in hun Play !
@Tin het is niet volledig naast de kwestie, gezien je aangaf dat je als klant Play More moet nemen om meer afleveringen van Vikings te kunnen zien. Dit is niet correct, op gebied van series is er geen verschil meer tussen Play of Play More.
Dat je ouders de twee afleveringen nergens kunnen vinden, is natuurlijk niet oké. Best de decoder eens zonder stroom plaatsen, herstarten. Zijn de afleveringen nog steeds niet terug, geef je dit best door aan de Telenet klantendienst via 015 66 66 66 of via Facebook of Twitter.
@louishufk er lijkt toch iets aan de hand te zijn met het nieuwe seizoen van Vikings over de verschillende platformen heen.
Jullie hebben beide Play en vinden de serie blijkbaar niet terug op jullie decoder (digicorder & TV-box). Ik heb het zelf getest met Play More en vind het wel terug, maar op de TV-box krijg ik een CS3400 foutmelding bij het openen van de map. En op de TV-app/telenettv.be is het niet vindbaar via de TV-theek.
Heb alle bevindingen doorgestuurd om te laten nakijken. Hopelijk wordt het snel opgelost!
@louishufk @Tin de collega's hebben het getest met een digicorder en TV-box waarop Play geactiveerd staat, daar vinden ze Vikings terug en kunnen ze beide afleveringen perfect afspelen.
Als je dit blijft merken (serie niet vindbaar via TV-theek), bezorg je ons best enkele screenshots. En kijk sowieso dat je decoder eerst eens herstart is.