Beantwoorden
AndreasB
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
YEAH! CAPSLOCK DAY! Hoort wie klopt daar? Jij bent af! Twee handen vol!

"Geen informatie beschikbaar" bij veel kanalen...

Hallo,

Mijn ouders hebben gemerkt dat in de tv-gids bij veel kanalen gewoon geen programmatie informatie meer is. Er staat nu "geen informatie beschikbaar". Dit is bij redelijk veel zenders waar er een paar dagen geleden wel programmatie informatie was. Ze hebben hun TV-box uit en terug aan gezet.

Iemand een idee hoe we dit kunnen oplossen?

Trouwens, nog een klein vraagje, is 015/33.44.88 op zondag bereikbaar?

 

Alvast bedankt!

0 Likes
15 reacties
DavyB
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Leesbeest! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

"Geen informatie beschikbaar" bij veel kanalen...

Hier ook sinds enkele dagen plots heel veel problemen met de melding “geen informatie beschikbaar” alsook “onderbreking” bij veel programma’s op verschillende zenders. In de Telenet TV app staat alles wel correct ingevuld. Netwerkverbinding getest via TV box en deze is perfect in orde. Dan TV box uitgezet met schakelaar achterop en een tijdje uit laten staan. Na opnieuw opstarten is alles terug ingevuld. Dit is dus duidelijk een bug. 

0 Likes