24753
netweters
|
152359
antwoorden
|
20693
vragen
|
Hallo,
Mijn ouders hebben gemerkt dat in de tv-gids bij veel kanalen gewoon geen programmatie informatie meer is. Er staat nu "geen informatie beschikbaar". Dit is bij redelijk veel zenders waar er een paar dagen geleden wel programmatie informatie was. Ze hebben hun TV-box uit en terug aan gezet.
Iemand een idee hoe we dit kunnen oplossen?
Trouwens, nog een klein vraagje, is 015/33.44.88 op zondag bereikbaar?
Alvast bedankt!
@AndreasB hier is het in elk geval niet maar ik heb geen play more, over welke zenders gaat het of is het bij play more?
want dat heb ik niet en kan ik niet controleren.
Jos
Had ik tijdje terug ook, samen met nog andere issues, maar sinds Telenet reset van modem heeft gedaan en ik de box een reset heb gegeven, zijn voorlopig vele van die issues opgelost en moet ik eerlijk zijn dat de box, met uitzondering van een enkele error bij content uit de tvtheek (play more) echt top werkt. Dus laat Telenet je modem is resetten?
Ik heb vooral af en toe het probleem dat er "onderbreking" of "loop zes" staat op de plaats waar een programma of film ingevuld moet zijn. Zo ook bijvoorbeeld straks op Play Sports 1 tussen 16.50 en 17.30 uur. Maar is ook op de website dus zal een algemeen probleem zijn.
@Hofkens die onderbreking bij play sports 1 is hier ook, is ook geen live event gepland in die tijdspanne, tussen studio live en gent-rsca. Ik dacht dat je echt informatie bij bepaalde programma's mistte. Ik had voorheen zowel bij tvgids als tvtheek ontbrekende informatie, korte inhoud, dit is recent in orde.
@louishufk schreef:Dat probleem is gekend/gemeld.
Ik vermoed dat men er wel aan werkt want er is zichtbaar beterschap.
Groeten
Aha oke. We zullen afwachten en zien of het binnen de week (of zo) opgelost geraakt.
@Umbra666 schreef:@Hofkens die onderbreking bij play sports 1 is hier ook, is ook geen live event gepland in die tijdspanne, tussen studio live en gent-rsca. Ik dacht dat je echt informatie bij bepaalde programma's mistte. Ik had voorheen zowel bij tvgids als tvtheek ontbrekende informatie, korte inhoud, dit is recent in orde.
Nee, bij mij staan er volgens mij geen zenders tussen waar niets van programmatie aanwezig is, maar bij sommigen blijkbaar wel als je de reacties hierboven leest. Dus lijkt mij weer een probleem bij enkelingen. Gelukkig kan ik zeggen dat ik zelf amper problemen heb, enkel soms stotterend beeld bij opvragingen uit de TV Theek of opnames. Maar dat is al geweten dat dat gelinkt kan worden aan de overbelasting van hun cloud.
@Hofkens @AndreasB @Wheng @louishufk @Umbra666ik vermoed ook dat de korte inhoud bij uitzendingen (bug rond 21 december) verward word met totaal geen info van uitzendprogrammatie van de zenders.
ik heb eens nagezien de korte inhoud bij uitzendingen (per aflevering of film) blijkt opgelost, play more play sports kan ik niet nakijken heb da ni.
Jos
Ondertussen is er vannacht iets gebeurd waardoor dit nu opgelost is en de tv-gids zowel bij mij als bij mijn ouders terug vol informatie zit!
Hallo , Ook het zelfde probleem nu .
Geen informatie beschikbaar bij veel zenders .
Heb je de tvbox al eens uit- en aangezet met de knop achteraan?
Je reageert op een onderwerp van een half jaar geleden. Toen was het blijkbaar een meer algemeen probleem. Ik heb momenteel geen probleem met de tvgids hier.
Hier is het ook erg....