24758
netweters
|
152467
antwoorden
|
20711
vragen
|
ook in edge en incognito-mode werkt hij niet.
reloaden/refreshen geprobeerd. adblocker aan of uit maakt ook geen verschil...
wat kan ik nog doen?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: telenet tv app werkt niet meer in browser
Bij mij werkt site telenet.tv met edge maar ook de APP. Er is dus niets mis met de server.
We kunnen wel nog niet zien welk probleem EDGE meld.
Cache en cookies wissen brengt dikwijls een oplossing.
Op mijn MAC werkt het ook niet met Safari noch met Firefox. Met de Vivaldi browser dan weer wel.
Het inloggen is blijkbaar het probleem.
Cache wissen e.d helpt niet.
Probleem begonnen na panne (zie ook post 04/12/24
cache en cookies wissen was bij mij geen oplossing..
maar het is dus een breder probleem. Komt daar nog een reactie van @telenet op?
Ik mag het hopen!
Een telecom bedrijf zou dergelijke problemen toch moeten oplossen. Als je de prijzen ziet mag je toch een beetje service krijgen?
Meestal beginnen de problemen
na een update .
Best doorgeven met veel info
en foto's aan telenet
https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/mytelenet-help/chat-via-whatsapp.html
Zijn er nog mensen dat momenteel via de browser versie van de telenet.tv optie een foutmelding krijgen,
er komt bij mij op dat er een error occured is, dus ergens een fout met de server ofzo.
heb dns al eens veranderd en helpt niks, heb op Safari en firefox geprobeerd en op beide hetzelfde probleem.
moet ik het hier zoeken of zijn er nog met dit probleem???
Jep, Geen verbinding. Toepassing is tijdelijk niet beschikbaar....
idem hier, al call gelogd bij technical, issue is idem op Firefox, Chrome en Safari, alle browsers ineens getest, issue zit bij Telenet zelf. Cleane vm geinstalleerd in mijn ESX cluster, zelfde issue, je geraakt nog niet tot op de login. Cookies en andere browsercaches, zelfs alle paswoorden, helpt niks. Ik vermoed dat er iets is met de authenticatiedialog of mss met de videoplayer embedded player (codec integratie die niet meer werkt oid)
ik weet wel niet of Telenet hier meeleest maar dit lijkt me dus een algemeens issue te zijn, gelukkig werkt de AndroidTV app nog wel (maar is wel erg traag tegenwoordig..)
@Janneke_Dustsoms werkt het en op bepaalde momenten dan weer niet, heb ook al de error pagina gehad zoals in de topic starter zijn reactie, de servers zullen af en toe overbelast zijn vrees ik, is vakantie hé, meer kijkers via streaming en terugkijk tv.
Ik heb ook al ruim een week hetzelfde probleem op Edge. Chrome werkt wel.