Beantwoorden
FeintBE
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

telenettv.be registratie probleem

Beste,

 

Ik gebruik telkens mijn google chrome browser om naar telenet te kijken via telenettv.be,

 

maar af en toe moet ik een nieuw toestel registreren, mijn browser neemt verschillende registraties in.

 

heb geen idee hoe dit komt. maar soms als ik wil kijken vraagt de site om een toestel te verwijderen en dan moet ik bv mijn gsm verwijderen om plaats te maken voor de browser, maar die zit er al in.

 

hier is een foto: zoals je ziet staat chrome er al 2 keer in, en dan nog zegt hij dat er teveel toestellen zijn, dat ik 1 moet verwijderen.

 

op den duur kan je 5 dezelfde chromes hebben?

 

hier is een foto: https://prnt.sc/qp7yh5

Tags (1)
0 Likes
2 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

telenettv.be registratie probleem

@FeintBE  schakel cash en cookies automatisch legen uit. Er zal daar ergens een instelling zijn die aan staat . Heb dit ook voorgehad via chrome maar gebruik nu firefox en heb dat probleem niet . Ergens maakt chrome die lijsten leeg en dan kan je opnieuw registreren.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

telenettv.be registratie probleem

@FeintBE 

De reden dat je telkens opnieuw moet aanmelden met hetzelfde toestel en browser heeft te maken met het verwijderen van de cookies.

Je moet vermijden dat je de cookies verwijderd.

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/help-ik-kan-niet-naar-yelotvbe-kijken


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.