24756
netweters
|
152400
antwoorden
|
20699
vragen
|
Hoe lang gaat Telenet de zwarte digicorder nog ondersteunen? En als die defect is, krijg je dan het nieuwe model (zonder harde schijf)? Want ik heb liever de oude: die werkt met een infrarood signaal en dus ook met mijn harmony afstandsbediening. Wat is trouwens het modelnummer van de nieuwe box? Dan kan ik eens bekijken welke harmony deze ondersteunt
Opgelost! Ga naar oplossing.
Arris DCX960 : dit is het merk en type dat je in je Harmony setup moet invoeren.
🙂
Hoi Dirk, op dit moment krijg je bij het ruilen in de winkel (bij defect) hetzelfde model mee, dus de zwarte digicorder. Als je dat wilt, kan je ook de nieuwe TV-box krijgen bij het ruilen, mits een extra kost van €35.
Ik ga ervan uit dat de 'oude' een optie zal blijven. Niet iedereen wil een tv-box.
Ik wil ook de oude digicorder terug,wanneer ik moet ruilen.nieuwe TVbox is niks voor mij.
Die zwarte decoder zal nog wel een tijdje blijven denk ik, want maandag zijn ze hier komen installeren (nieuwe klant bij Telenet, na 4 jaar weg te zijn geweest) en kreeg een gewone digicorder (toch tevreden van een gewone decoder), dus de nieuwe plaatsen ze nog niet altijd denk ik dan....
@RedsFan normaal hadden ze bij jou een nieuwe TV-box moeten plaatsen. Sinds de lancering op 25/04 krijgen alle klanten die nieuw worden aangesloten voor digitale TV de TV-box. Let wel je moet de TV-box dan wel altijd gebruiken in combinatie met internet bij Telenet. Heb je geen internet van Telenet (bv. enkel digitale TV) plaatst de technicus inderdaad een digicorder of digibox.
Als nieuwe klant kan je ook niet meer kiezen en krijg je steeds (rekening houdend met bovenstaande) de nieuwe TV-box.
Sowieso zal Telenet de digicorder en digibox nog blijven ondersteunen. Telenet heeft ook bevestigd dat ze nog altijd zullen investeren in verbeteringen van de huidige decoders.
Hier ook een oude gekregen en week erna nieuwe uitbrengen en toch €35 moeten betalen.
Beetje bekocht voelen we ons toch hier!
Hallo @Suzy,
Ik wist dit niet echt anders kon ik de technieker er wel op aangesproken hebben, wij hebben Wigo (25 GB) dus met alles-in. (internet , tv , vaste lijn + mobiele datapot)
Mja veel zal ik wel niet missen zeker met deze gewone decoder, als we TV kunnen zien zijn wij al vlug tevreden...