24748
netweters
|
152286
antwoorden
|
20688
vragen
|
Voorheen was ik geabonneerd op de nieuwsbrief van voordeligtanken.be
Deze mails kwamen echter niet door via Telenet
Ze wereden reeds vanop de mailserver weg-gefilterd was het antwoord.
Ok, kon ik ergens nog mee leven.
Nu, ten tijde van de Corona-pandemie, heb ik me geabonneerd op be-alert.be.
Een site van de federale overheid.
Registratie: geen probleem.
Doch nu blijken ook deze mails/nieuwsbrieven niet door te komen.
Dus nu ook hier mijn vraag aan Telenet: WAAROM !!!!
Hebben wij geen recht om verder geïnformeerd te worden over de Corona (of andere aangelegenheden) misschien ???
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik ben reeds lang ingeschreven bij be-alert. Ik heb eigenlijk nog nooit een mail ontvangen buiten gisteren 13/03/2020. Perfect toegekomen om mijn telenet mail adres. Wel al een paar keer een sms ontvangen. Maar ze maken er geen misbruik van om te pas en te onpas mails te sturen. Ze doen dit alleen als het echt nodig is zoals nu. Indien gewenst stuur ik jou de inhoud via PM.
Edit: Je hebt toch geen filter ingesteld voor mails afkomstig van no-reply@??????
Hey @Blackfeather
Gebruik je de Telenet webmail (www.webmail.telenet.be) of gebruik je een extern mailprogramma?
Als je de webmail gebruikt dan zouden deze mails wel moeten toekomen. Heb je je spam berichten al eens nagekeken?
Als je een mailprogramma gebruikt, dan kan dit misschien hieraan liggen. Zo ja, check dan zeker dit handige klantenservice artikel om te controleren als de instellingen van je mailprogramma correct zijn.
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/guide/e-mailprogramma-instellen-voor-je-telenet-e-mailadres/
PS: misschien nog een mogelijkheid die me net te binnen schiet. Mailservers op het werk houden ook vaak berichten tegen. Dus als je je mails raadpleegt via een mailprogramma terwijl je op je werk bent, dan kan het zijn dat die mailserver het ook tegenhoudt.
Mvg
Ik ben al een tijdje ingeschreven op be-alert en heb in het verleden reeds sms'en en e-mails (op 2 verschillende adressen) gekregen. Ook nu heb ik enkele mails ontvangen. De website gaat op dit moment erg traag, merk ik. Het zou me niet verbazen mochten ze daar wat problemen met verwerken hebben, dus ik zou niet zomaar een beschuldigende vinger naar Telenet wijzen...
Ik werk met de webmail.
Intussen al 1 mailtje binnen gehad.
Zal dus waarschijnlijk aan trage servers liggen, zoals voorgesteld.
Mijn fout aldus 😕