|
26.526
netweters
|
164.992
antwoorden
|
|
22.151
vragen
|
Beste,
Momenteel kan ik mijn inkomende e-mail berichten in outlook telenet niet lezen. Ik krijg een cryptische (onleesbare) tekst te zien. Mails afkomstig van hetzij een organisatie als een krant, kledingzaak e.d. zijn onleesbaar maar vermelden in hun bericht "kan je deze mail niet lezen, klik dan op de link". In dat geval kom ik dan op hun website terecht.
Een bericht afkomstig van mijn andere telenet account (xxx@example.be) kan ik wel lezen
Dat probleem stelt zich zowel op mijn iPhone, iPad, als desktop. Mijn browser is Safari maar het probleem doet zich ook voor met Chrome.
Vriendelijke groet, Robert
Hier vindt U een voorbeeld van een inkomende mail van de krant "Het Nieuwsblad".
Indien deze mail onleesbaar is, surf naar
https://interactief.nieuwsblad.be/optiext/optiextension.dll?ID=A45A51kz38d93ipbWYsImx5FfE%2BcgvjwM4E...
<!-- START | ALL DEFAULT PROBE-ID's -->
<!-- A45A61Ld_RQXZHrqt8fDsV2SkbDlCEdE8uzasEM8LGqFtgFQtS4zBksT%2BPfokg3cagsKzI4dCFuXK%2BeVLRKjwA3rVdm6J -->
<!-- A45A%2BX2sfQsuVOdQutIMac_M2mwpIoHl7jj53I0%2BvfuWG_KkYvxwuc2jeHIZvMxwb42ldvHHsVPrRrrWLGIn5mc8CFJRZheVV3D5ydAV -->
<!-- A45A7VDxDnIQx3iY%2BEfNdsEBxstkrQUxLpOKJJkHmXMsLnwkZk0yjCROPjyPTLdg_OycislkIWNsJxsoU4Irh4hZymnh1%2B9K1tmPLJ6R -->
<!-- A45A7uUbndnjU7oWfoiV%2BuVmmU8wRvlBG7NNr91N56w9WtlkYPWIXTMFlaIrw4GXOdxfb4ROZfCF5jDyPn9g6XQt5YERYptnzKHi2F6q -->
<!-- A45A%2BoAFkAr8wI0yXsyatoSHfyQP8KMgdPwARj87Xa9JpjVkZigi6NnL7olzKd40zrCoHJwkUdXlYs_72JJMh5jqQnQENfnh3YQeswAF -->
<!-- A45A9yn9UoDRRURfyGBWr3%2Bu26DnoxUDyQXkVJrBm%2BIqTtqQZE_Xa2WedYOehDdwQBPADqpOfmHYAef3UdBK_HrBq1PEX9xw5n%2BDtsAy -->
<!-- A45A%2BS9FDA2a4uzy6HAYk3Q12FPt5Vuc87%2B54kuVVbXQ3%2BTQYZNifz2tUdhv3H_3JgWrNsULd7ClKSXl7FbzIukPC1WRPlLg7pkQjMA3 -->
Inhoud gewijzigd door Christof (mod) | Reden: mailadres zichtbaar => gewijzigd naar xxx@example.be
Even ter info: Ik heb je e-mailadres aangepast, omdat het volgens de GDPR regels niet zichtbaar mag zijn.
Je kan volgende dingen eens proberen :
Pagina hard herladen (Ctrl + F5)
Openen in een andere browser (Chrome / Firefox / Edge)
Incognito/privévenster proberen
Extensies tijdelijk uitschakelen (adblockers zijn vaak de oorzaak)
Cache legen van je browser
Als het in een mail is: “HTML-weergave” vs “plain text” controleren
@kristofDW Via mail melding van nieuwe berichten is deze wel nog zichtbaar dat e-mail adres, dus is dat deels een aanpassing dat gedeeltelijk niet telt en eens moet bekeken worden om dat tegen te gaan hier op netweters.
Dag Kristof,
Voor alle duidelijkheid, ik ben niet super handig met de computer. Maar, je instructies volgende, ik open de mail in Safari, herlaad de pagina (Ctrl + F5). Open de mail in een andere browser (Chrome) = ok. Maar dan... de extensies tijdelijk uitschakelen, cache legen van de browser, weet niet hoe dat moet. De weergave keek ik na, deze staat op tekst.
Mvg, Robert