Beantwoorden
Toxictooms
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! It's your third party!

E-mail mappen verdwenen uit Telenet Webmail

Hallo iedereen,

Sinds 1 week is mij opgevallen dat er plotseling verschillende mappen met belangrijke e-mails verdwenen zijn uit mijn webmail.

En nee,ik heb ze zelf niet verwijderd,daarvoor staan er te belangrijke mails in 😉

Ik heb al geprobeerd om via een ander browser in te loggen en ook de cookies te verwijderen,zoals in een ander topic staat als oplossing. 

Maar tot op heden heb ik mijn mappen nog steeds niet terug.

Volgens de helpdesk is er niets aan de hand.

Iemand een idee?

 

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: E-mail mappen verdwenen uit webmail

4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

E-mail mappen verdwenen uit Telenet Webmail

@Toxictooms 

Gebruik je buiten de webmail nog een andere email client ? Zo ja staan die mappen daar dan nog wel in ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Toxictooms
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! It's your third party!

E-mail mappen verdwenen uit Telenet Webmail

Nee, ik gebruik enkel de Telenet webmail.

Maar mijn webmail doet al enkele weken raar, kan soms geen mails openen via de Telenet app, ze gingen het dossier opnieuw openen.

Hopelijk kunnen ze het terug goed krijgen. 

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

E-mail mappen verdwenen uit Telenet Webmail

@Toxictooms 

Probleem is als die mappen echt verwijderd zijn , wie het ook gedaan heeft of wat de oorzaak ook is , een recuperatie is niet mogelijk. Alles wat verwijderd is en wordt in de webmail kan niet terug gezet worden. Moest je dus een email verwijderen en het staat in de prullenbak dan kan je die terug zetten maar als je die prullenbak leegt dan zullen die mails ook niet terug gezet kunnen worden. Dat is ook zo met mappen , als je die verwijderd zijn of worden en je ziet ze nergens staan dan kunnen die niet terug gezet worden. 

Nu hopelijk dat ze niet echt helemaal verdwenen zijn en dat de achterliggende dienst nog iets kan doen maar ik vrees dat de kans klein is. 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5213
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

E-mail mappen verdwenen uit Telenet Webmail

Rechts boven heb je Weergeven

janne_man_0-1708379992026.png

Als je daarop klikt krijg je een klein lijstje met nogmaals Weergeven.

janne_man_1-1708380098327.png

Klik op de Weergeven onderaan.  je krijgt nu een lijst. Al de items die aangevinkt zijn, worden weergegeven. Iets wat niet aangevinkt is, zal ook niet zichtbaar zijn.

janne_man_2-1708380221257.png

Pas aan naar uw wens.