24779
netweters
|
152642
antwoorden
|
20726
vragen
|
Het zijn alleen mails van mijn telenet adres dat verdwijnt. Heb het juist aan geklikt om te lezen en is verdwenen. Nergens terug te vinden. Ik lees mijn mail in het apple mail programma soms ook telenet webmail.
Titel aangepast door @Tae-Yoon | vorige titel: Mails verdwijnen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Staat op imap.
Is de mail die verdwenen is in je apple mail nog zichtbaar in webmail?
Nee ook weg.
Staat die nog in de prullenbak op webmail? Zo ja dan kan je die recupereren, zo neen, dan ben je die kwijt.
Nee nergens te vinden. Anders deed al de moeite niet om dat hier op te zetten. Heb zelfs al mijn paswoord veranderd van de webmail.
Misschien dat er problemen zijn aan de Apple kant door de nieuwe software , Big Sur.
Kan je eens proberen je email adres aan de Apple mail box kant opnieuw in te stellen. Dus nu je account verwijderen en dan opnieuw je account toevoegen. Daarna terug eens zien of je nog altijd hetzelfde probleem hebt.
Heb zelf ook Apple maar ik heb dit probleem nog niet gemerkt. Heb ook Big Sur erop staan , oke mijn Macbook is geheel de nieuwe MacBook Pro. Op iPhone en iPad heb ik ook niks gemerkt.
Zal het eens proberen. Heb inderdaad de problemen sinds Big Sur. Hou je op de hoogte.
Lijkt te werken, de mails verdwijnen niet meer.
Dat is dan heel goed nieuws. Je kan altijd de post aanduiden als je probleem is opgelost die je het meest geholpen heeft. Op die manier kunnen we ook andere Netweters weer verder helpen 🙂