24768
netweters
|
152540
antwoorden
|
20718
vragen
|
Ik kan geen e-mails meer versturen
ik kan met mijn iphone 4s geen mails versturen vroeger ging dat wel
via telenet webmail , alles staat volgens mij goed
Kun je het nog eens nakijken?
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/e-mails-versturen/
gelukkig kan ik nog wel mails versturen met webmail, maar ik heb een MacBook Air van Apple en gebruik daar het programma MAIL versie 5.3. Tot vorige week kon ik mails versturen, ineen lukte het niet meer. Ik heb al uren geprobeerd om het op te lossen.
Omdat ik in dit mailprogramma archiefmappen heb aangemaakt, blijf ik liever met dit Mailprogramma werken dan met webmail waar ik nog niets in mappen bewaarde.
emails versturen gaat nog altijd niet met telenet , met mail van iphone ontvangen gaat wel
met hotmail werkt alles perfect ontvangen en versturen
Dankuwel en sorry voor mijn late reactie.
Ik krijg als foutmelding:
Bericht kan niet verstuurd worden via de server "SMTP.telenet.be"
De instellingen heb ik uiteraard nagekeken.
Met webmail lukt alles.
Met de IPad kan ik wél met telenet mails versturen.
We waren lange tijd in Brazilië en omdat het van daaruit onmogelijk is om met telenet te versturen, hadden we daar een abonnement op BORTNET.
Met Bortnet lukt het hier wel, maar het is te gek om het hier in België met een andere betaalde server te doen!
de poort 587 staat juist en ssl staat aan en smtp.telenet.be staat in kleine letters
als ik mail verstuur krijg de tekst
e-mail versturen mislukt
gebruikersnaam of het wachtwoord voor mijn mailadres is onjuist
heb wel iphone 4s met ios 9
kan het zijn dat mail niet ok is voor ios9
maar mails ontvangen lukt wel
heb mijn mailadres en wachtwoord al een paar keer opnieuw ingegeven
krijg nog altijd de melding wachtwoord en of mailadres foutief
de fout moet bij telenet te zoeken zijn
is hiervoor al een oplossing gevonden?
ik heb een iphone 4 en sinds kort kan ik ook geen mails meer versturen
kan mail ontvangen op iphone
via webmail op pc kan ik wel ontvangen
alle instellingen dubbel gecheckt
account verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
toestel afgezet en opnieuw gestart
alles zonder resultaat
alvast bedankt voor een oplossing