Beantwoorden
KurtVanLooy
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! Netjes! Leesclubje starten? Primeur!

Eigen mail komt in de spam terecht

Beste allen,

 

ik heb sinds een aantal dagen een vreemd en vervelend probleempje. Ik heb de gewoonte om bij mijn zakelijke mails mezelf in BCC te zetten, zodat we op alle toestellen kunnen zien welke mails we hebben verstuurd. Verleden week kregen we een hoop mails binnen die duidelijk spam waren, sommige verstuurd vanuit mijn eigen mailadres (gespoofd). Tot zover geen echt probleem, echter heb ik waarschijnlijk per ongeluk bij één van die mails aangeduid dat het spam was. Nu zet Outlook alle mails die ik heb verstuurd en waarbij ik mezelf in BCC zet, in de spamfolder. Ze komen nog aan bij de geadresseerde, en ook bij ons, maar na verloop van tijd gaan ze van de inbox naar de spam. Ik heb al talloze keren geprobeerd om dit specifieke mailadres aan te duiden als veilig, maar het gebeurt nog altijd. Ik heb dit al via de host van mijn website, de One.com webmail dus, geprobeerd, maar daar kunnen  ze mij ook niet helpen. Dit lijkt me een Outlook instelling of probleem te zijn, maar ik zou begot niet weten hoe ik dit moet oplossen. Vandaar mijn vraag aan de meest verlichte geesten des internets 😉 Bij voorbaat dank!

0 Likes
1 reactie
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Eigen mail komt in de spam terecht

Iemand die tips heeft voor @KurtVanLooy om te voorkomen dat eigen mails in de spam folder terecht komen? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes