24766
netweters
|
152535
antwoorden
|
20717
vragen
|
Hallo
Ik heb al enkele weken problemen met mijn Telenet email-adres toe te voegen aan Microsoft Outlook 2010.
Ik heb een tutorial gevonden over het toevoegen van je email-adres en heb dit stap voor stap heel nauwkeurig gevolgd
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/hoe-stel-ik-outlook-2010-in-voor-mijn-telenet-e-mailadres/
Maar dat bleek toch niet in orde te zijn, na alles correct ingevuld te hebben
Als ik daarna test account setting doe volgt dit.
Maar dan komt het probleem. Het volgende scherm komt steeds terug! Een een vriend vertelde me dat het lag aan de 'smtp server' dat die mij niet wou laten inloggen.
Dit scherm blijft na herhaaldelijks op OK klikken terugkomen, dus het mij weigeren van aan te melden op de smpt server.
Ik heb reeds gebeld naar telenet techniekers maar die konden mij niet verder helpen, na verder onderzoek bleek er geen problemen te zijn met mijn email-adres.
Hopelijk kan er hier iemand mij spoedig helpen!
Kan je de instellingen onder het tabblad "Outgoing server" ook eens tonen ?
Kan je de gegevens onder het tabblad "Errors" ook eens tonen ?
Hallo,
Alvast bedankt!
Hier de gevraagde screenshots.
Indien de vraag er zou komen ofdat mijn wachtwoord juist is, ja ik ben het100% zeker, getest op de telenet webmail! 🙂
Stel de uitgaande server eens zo in:
Weer hetzelfde probleem, log in screen dat constant terugkomt.
Zorg er voor dat overal het volgende niet aangevinkt is:
"Require logon using Secure Password Authentication (SPA) "
Nog steeds terugkerend login scherm en error..
Echt niemand? Zelf telenet kan me niet helpen
Bij de serverinstellingen..... gebruik eens je internetlogin in plaats van je telenet mailadres.
Ik zou toch ook eens het artikel opnieuw doornemen want volgens i zie aan je screenshots staan ze niet volledig juist.
Zou je mij eens de fouten kunnen aanwijzen aub? want na 30 keer het stappenplan door te halen denk ik toch wel dat ik redelijk juist ben. En die internetlogin verandert niets
Dank
Zoals uitgaande mail..... die moet niet op TLS staan, maar op automatisch.
Dat staat daadwerkelijk in het artikel met een screenshot erbij.
Hallo
Dit heeft het probleem niets opgelost, dit keer kreeg ik wel een andere error.