|
26.331
netweters
|
163.766
antwoorden
|
|
21.991
vragen
|
Sinds november ben ik bij telenet (na 2 maanden onderbreking) terug klant bij telenet, echter NIETS dan problemen tot vandaag en het stopt werkelijk niet, en telenet is ALLESBEHALVE BEHULPZAAM noch enigzins BEREID om hulp te bieden of voor eens en altijd met een deftige oplossing te komen.
Eerst sturen ze drie maanden lang mijn facturen naar een fout adres, en niemand bij telenet die ook maar iets onderzoekt of nakijkt.
Dat spelletje duurde dus drie maanden, met drie klachten bij testaankoop en een klacht bij de ombudsdienst die momenteel NOG STEEDS loopt.
Hier is waarom: toen het facturatieprobleem EINDELIJK (dankzij het gemoei van testaankoop) na drie belachelijke maanden werd opgelost (door ze naar MIJN adres te sturen, onnozelaars), kreeg ik nog geen week erna "zomaar ineens" problemen met mijn email account. Op webmail kreeg ik wekenlang de foutmelding "account is niet actief" en op de laptop werd het wachtwoord geweigered terwijl dat jarenlang hetzelfde is gebleven en altijd correct was.
Dus opnieuw bij de ombudsdienst en testaankoop gaan klagen gezien ik wekenlang geen emails heb ontvangen met alle gevolgen vandien.
Na opnieuw ettelijke weken krijg ik ineens een sms van telenet om in te loggen met het wachtwoord dat "zij" hadden doorgestuurd; ze hadden het blijkbaar veranderd en vanalles in mijn account gedaan in de settings. En het werkte terug, echter schoof telenet alle verantwoordelijkheid van zich af en was er volgens hen "geen probleem" met mijn email account. Bij tonen van de screenshot dat letterlijk toont dat mijn account "niet actief" was, hetgeen toch aantoont dat het probleem bij de backbone van telenet lag; als mijn account niet actief is, dat is NIET door mijn toedoen, noch wanneer ineens mijn wachtwoord niet meer wordt aanvaard.
Dus ondanks MAANDENLANG CONSTANTE problemen (door toedoen van TELENET!) wil telenet niet erkennen dat zij ook maar iets hebben fout gedaan in al die tijd.
Vandaag, slechts drie weken nadat dat dan was opgelost, werkt nu ineens mijn NIEUWE wachtwoord ook weer niet meer, maar ENKEL in de webmail op de gsm, terwijl datzelfde ww wel nog werkt op de laptop. Dus ga ik naar webmail of de outlook software op de laptop, dan ben ik automatisch ingelogd, en ik was dat ook op de gsm maar sinds vandaag wordt daar ineens OPNIEUW mijn wachtwoord geweigerd zonder enige duidelijke reden. Het wachtwoord is letterlijk ACTIEF en in gebruik, en ik heb met opera, firefox EN duckduck browser getest, geen van allen kan ik op webmail inloggen met de gsm. Zelfs fabrieksinstellingen en herinstallatie van alle apps lost dit niet op dus ALWEER is dit duidelijk iets aan de kant van telenet, ik heb mijn wachtwoord zo al die tijd ingesteld gehad en ik heb zelf "niks" aan die instellingen veranderd dus waarom ALWEER een weigering van dat "nieuwe" wachtwoord ineens??? Ik ben al een maand bij telenet aan het duiden dat het aan HEN ligt maar zij willen NIET LUISTEREN.
Echter maakt het niet uit of ik naar testaankoop of de ombudsdienst stap, telenet blijft ONWILLIG om ook maar één poot uit te steken om dat te onderzoeken en op te lossen.
Ik ben letterlijk 30 jaar nagenoeg onafgebroken bij telenet klant geweest en dit heb ik nog nooit meegemaakt. WAT SCHEELT ER VANDAAG BIJ DAT BEDRIJF en WAAROM wordt er daar NIKS ondernomen bij problemen???? Ik heb al VIJF MAANDEN niks dat ellende gehad en nog weigert dat **-bedrijf enige fout of wanbeleid toe te geven. ALLES wat er totnogtoe mis is geweest lag volledig buiten mijn macht.
WAT moet ik aub doen??? Is er hier IEMAND die ergens ocntact heeft met die klantendienst daar of ook maar iemand??? Want ik wordt zelf duidelijk al maanden gediscrimineerd, men weigert gewoon om me te helpen, zelfs bij officiele klachten en ik heb zelfs al met een advocaat gesproken om verdere stappen te ondernemen want dit is echt ronduit belachelijk. Ik moet wel volle pot betalen voor een potje ellende en problemen. Van de vijf maanden hebben de diensten welgeteld drie weken probleemloos gewerkt, facturatie inbegrepen!
Zoals ik elders al aanhaalde: waarom per se webmail? Op je Android smartphone kan je ook een mailclient installeren (bijv. Thunderbird). Heb je dat al eens getest? Stel IMAP, zodat de mails synchroniseren met je laptop/PC.
Zou het nog eens door sturen wie weet neemt het iemand op
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/forms/technisch/
Webmail dient te WERKEN, ongeacht wat voor "app" jij "vind" dat ik moet gebruiken.
Niet iedereen gebruikt hetzelfde en daar kunnen honderden redenen voor zijn.
En het gaat niet om de webmail per se, het WACHTWOORD wordt via webmail op gsm geweigerd dus zal dat met een "app" ook zo zijn.
Datzelfde wachtwoord werkt wel op andere toestellen, en het ligt niet aan het toestel want dat is volledig opnieuw geinstalleerd en ingesteld intussen, ZOALS GEZEGD!
En een app gebruiken OMZEILT het probleem ipv het op te lossen, dat is totaal zinloos.
ik zal dat formulier eens bekijken en doorsturen, al verwacht ik geen reactie, zoals intussen gewend.
Ik heb je een alternatief AANGEBODEN, omdat je het enkel over WEBMAIL had. Je kon maar proberen. Wat je ermee doet kies je ZELF. Daar lig ik verder NIET wakker van.