Beantwoorden
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

Enorm irritante mailbox

Ik wil van account veranderen in mijn mailbox maar als ik probeer te typen lukt dit niet meer, het filmpje op de achtergrond gaat dan steeds van pauze naar starten en er komt geen tekst op (firefox, heeft de makkelijkst te bedienen layout, en de mooiste vind ik). Als ik refresh gaat het even maar na enkele seconden krijg ik het weer. Dit heb ik nog nooit meegemaakt met de telenet mailbox. Graag die onzin op de achtergrond weg want dat vertraagd zowiezo mijn mailbox en ik wil het niet zien!

 

Vorige keer moest ik op mijn zaak inloggen voor de neus van een controleur en stond er reclame op de achtergrond van een film met een licht intiem getinte cover.. wat moet die man niet gedacht hebben...

1 reactie
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Enorm irritante mailbox

Bedankt voor deze melding, @SXTC.
Onze technische collega's zijn ervan op de hoogte en lossen het zo snel mogelijk op.

 

In tussentijd zou het clearen van cache en cookies met vervolgens een vernieuwing van de pagina via F5 een oplossing moeten bieden, ook in Firefox.

 

Excuses alvast voor het ongemak!


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.