Beantwoorden
Roger79
Experienced Beetjesweter
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

Error bij aanmelden Outlook: 'kan niet aanmelden'.

Hallo,

Ik gebruik al jaren outlook op de android smartphone voor mijn telenet mail. Gemakkelijk en gebruiksvriendelijk. Ik heb nu een nieuwe tablet en nieuwe smartphone in een paar maanden tijd. Het lukt niet meer om aan te melden op imap server. Telkens krijg ik het antwoord in outlook: kan niet aanmelden. Ik dubbel check alle data nog eens... geen verschil.

Dus ik verander mijn telenet paswoord, wie weet verandert dat de zaak. Resultaat: op mijn oude afgeleefde smartphone wordt het nieuwe paswoord vlot aanvaard, op pc ook....op de nieuwe toestellen niet. is dat de bedoeling om ons naar hun eigen webmail te sturen? Maar dat vind ik helemaal niet praktisch. Wat zit er achter? Zou klagen bij telenet helpen? Het ligt niet aan microsoft neem ik aan?

Mvg,

Raf

Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Bij outlook aanmelden op smartphone

1 reactie
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Error bij aanmelden Outlook: 'kan niet aanmelden'.

Wat doet je denken dat het niet aan M$ zou liggen? Je kan altijd eens testen met een andere mailclient om te zien of die ook problemen geeft. Bijvoorbeeld Thunderbird for Android:

https://play.google.com/store/apps/details?id=net.thunderbird.android&hl=en

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.