Beantwoorden
Annick5
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Fout op Outlook-app na veranderen Telenet wachtwoord

Na veranderen wachtwoord van Telenet gaf de outlook app op de smartphone een foutmelding. Ik krijg de emailaccount van Telenet niet meer geupdatet en nadien niet meer opnieuw geïnstalleerd. Ik krijg de boodschap dat de emailaccount niet geverifieerd kan worden. Nochtans is alles correct ingebracht : het nieuwe wachtwoord en de gegevens van IMAP. 

Verschillende stappen die werden aanbevolen, werden reeds toegepast.

0 Likes
2 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Fout op Outlook-app na veranderen Telenet wachtwoord

@Annick5  heb je ook al eens gezien of je email adres en je wachtwoord werken in de webmail van Telenet zelf ? Als je daar ook niet kan inloggen is er toch wel degelijk een probleem. 

 

Kijk ook na welke instellingen je ingeeft. Dus je gebruikersnaam is je naam die begint met de letter gevolgd door de cijfers. Hier kan je de info ook eens nalezen. Iets beneden staat ook voor smatrphone en tablet. 

 

https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/e-mails-versturen


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1680
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Fout op Outlook-app na veranderen Telenet wachtwoord

als je kan inloggen op webmail met je nieuwe wachtwoord zal het te maken hebben met de e-mail client op je gsm. Het beste is het profiel van je e-mail verwijderen en terug aanmaken. Het kan zijn dat je oude password in de cache zit van je profiel, zodat deze altijd het oude password gebruikt en niet het nieuwe.


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.