Beantwoorden
JanVL
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken!

Foutmelding bij het openen van mailprogramma

Als ik mijn mail open krijg ik onderstaande foutmelding. Heb reeds van alles geprobeerd, niets helpt (ook geen enkele "google" oplossing). Maandag werkte alles nog.

Mvg, Jan

Voor het account Pandora (xxx) kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. De server heeft de verbinding onverwachts verbroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit.

Server: 'pop.telenet.be'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC0F
Protocol: POP3
Poort: 995
Beveiligd(SSL): Ja

Titel gewijzigd door Laurence (mod) | Vorige titel: Mail werkt niet meer

4 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Je kan steeds eens proberen een andere mail client te gebruiken, bvb Mozilla Thunderbird. Je zet dan best wel de settings op IMAP ipv POP3, op die manier kan je verschillende clients uittesten zonder dat uw originele mails verdwijnen omwille van POP3.

Wanneer het met een andere client wel werkt heb je wellicht een probleem met uw windows live mail

StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
MarcL
Professional Weetjesweter
Al 25 duimen! Say what?! Star Wars Day On a roll...

Ik heb dit probleem hier sinds enkele dagen ook met windows live mail op een oude pc.
Instellingen staan nog altijd hetzelfde als toen het nog werkte.
Ik heb windows live mail al eens verwijdert en opnieuw geïnstalleerd en ook het email account al eens verwijdert en opnieuw ingesteld, maar niets helpt.Ik weet dat windows live mail al enkele jaren niet meer ondersteund word, maar de pc is van mijn vader van 78 jaar en die is dat mailprogramma gewoon om te gebruiken en overschakelen naar een ander mail programma is weer moeilijk voor hem.

StefaanH
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Ik snap uw situatie, @MarcL , maar door eens een andere mail client te proberen (ZONDER POP3 uiteraard, dus IMAP gebruiken !!) ben je niks kwijt en kun je steeds terug naar uw vertrouwde client. Maar het gaat u wel leren of het probleem effectief bij Windows Live Mail ligt of niet.

StefaanH | Krak
StefaanH
Professional Superweter

@JanVL  en @MarcL 

Aangezien jullie beiden hetzelfde fenomeen ervaren, los van elkaar, is dat wel een indicatie dat het wel degelijk aan  Windows Live Mail zelf ligt en dat bijgevolg overstappen naar een andere mail client aan de orde is .... 🤔

StefaanH | Krak