Beantwoorden
Pelsi_1999
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Foutmelding synchronisatie Telenet mail met Windows 10

Beste netwerk

 

Ik heb reeds een nieuwe desktop aangeschaft en had graag de Telenet Mail gesynchroniseerd met de Windows 10 mail. Deze geeft steeds een foutmelding ("Dit account kan niet worden geopend: Telenet Mail. Mogelijk moet u het wachtwoord bijwerken of het account machtigen om te synchroniseren naar dit apparaat"). Ik heb reeds het wachtwoord veranderd maar dit leverde niks op. Daarna heb ben ik in contact gekomen met drie Telenetmedewerkers, die me jammer genoeg niet konden helpen. Daarnaast heb ik contact opgenomen met Microsoft zelf. De medewerker van Microsoft heeft geen enkel probleem waargenomen. De Google e-mail kan perfect synchroniseren met de Windows 10 mail. Dit bevestigt de waarneming van de medewerker van Microsoft. Hopelijk kan ik hier enige hulp vinden. 

 

Sidenote: ik heb dit emailadres op verschillende manieren proberen toevoegen waaronder de geavanceerde configuratie.

 

Alvast enorm bedankt!

0 Likes
3 reacties
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1668
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Foutmelding synchronisatie Telenet mail met Windows 10

Heb je volgende stappen kunnen volgen:https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/guide/e-mailprogramma-instellen-voor-je-telenet-e-mailadre...


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Foutmelding synchronisatie Telenet mail met Windows 10

@Pelsi_1999  Het is gekend dat wndows 10 mail en bij uitbreiding de vroegere mailprogramma's van windows soms wat moeilijk kunnen doen.

Tegenwoordig merk ik op dat er blijkbaar voor al die dingen een extra controle gebeurt op de paswoorden. En ze worden als niet veilig beschouwd als je niet minstens 8 tot 10 tekens gebruikt waarbij er telkens minstens 1 hoofdletter, 1 kleine letter, 1 cijfer en 1 leesteken moet in zitten.

 

Maar dit terzijde ben ik geen fan van windows mail en heb ik voor verschillende mensen al thunderbird geinstalleerd. Die in mijn ogen veel vlotter werkt.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Foutmelding synchronisatie Telenet mail met Windows 10

Ik ben ook al jaren overgestapt van de windows mail (toen nog outlook express) naar Thunderbird.

Ik heb daar nooit spijt van gehad ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes