Beantwoorden
INGE10
Experienced Beetjesweter
Berichten: 12
Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner!

Geen inkomende mail meer via Outlook 2007.

Ik krijg sinds gisteren 11u plots geen enkele mail meer binnen via Outlook 2007. Voorheen nooit een probleem mee gehad. Ik had nochtans niets gewijzigd aan instellingen. Ik kan wel mijn webmail raadplegen. Gisteren 45 min met Telenetmedewerkers gebeld. Pc heropstarten, modem heropstarten , Outlook heropstarten, niks helpt.

De eerste Telenetmedewerker riep na 2minuten : " JAA, ik heb het gevonden! ", het gesprek werd echter meteen afgebroken.. en de volgende 2 medewerkers wisten niet wat er  mis was. Vandaag nogmaals geprobeerd te bellen , doorgestuurd naar dit forum.

 

De foutmelding die ik kreeg: " De verbinding met de server is onderbroken. A ls het probleem blijft bestaan neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP)" outlook rapporteert fout 0X800CCC0F

 

Aansluitend die foutcode gegoogeld, maar als nitwit geraak ik echt niet wijs uit de 'oplossingen' .

 

HEEEELP 🙂

0 Likes
15 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5197
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen inkomende mail meer via Outlook 2007.


@INGE10  schreef:

bedankt voor de tip! Ik heb alleen  vraag: als ik die bestanden effectief omzet, kan ik dan ook mijn originele pst bestand nog behouden ? Zodat ik dat bestand later eventueel nog in outlook kan gebruiken voor als dat ooit nog eens nodig zou zijn?


Zoals @DeLLiAnO reeds aanhaalde: ja hoor, die omzetprocedures maken nieuwe bestanden aan op basis van uw PST bestand(en), maar wijzigezen deze niet. Die blijven dus gewoon origineel behouden.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes