Beantwoorden
Markey
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Hoe ICS-file ontvangen via webmail voor Outlook?

Wanneer ik via een website een afspraak maak met opgave van mijn (privé) Telenetmailadres en daarna een afspraak doorgestuurd krijg, kom die automatisch in de Telenetkalender. Ik wil echter de Telenetkalender niet gebruiken. Ik gebruik Outlook (van mijn werk) als kalender. Blijkt dat de verzender van de afspraak weldegelijk een ics-file naar mij heeft gestuurd maar dat Telenet dit automatisch in mijn Telenetkalender zet. Hoe kan ik gewoon een mail krijgen met de ics-file (of aan de ics-file geraken), die ik dan kan inladen in Outlook? In mijn geval is dit onder andere aan het licht gekomen toen ik een afspraak maakte bij https://www.kortrijk.be/op-afspraak

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: ics-file graag en niet een Telenetkalenderevent

0 Likes
2 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Hoe ICS-file ontvangen via webmail voor Outlook?

Als je uw mails leest via de outlook client kan je daar gewoon op klikken en toevoegen aan je outlook kalender. Dat ics bestandje gewoon dubbelklikken en met ja beantwoorden en het zal in uw agenda zitten.afspraak01.pngafspraak02.png



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Hoe ICS-file ontvangen via webmail voor Outlook?

Je werkadres gebruiken, zodat de mail in Outlook arriveert  is geen optie?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes