Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Mailclient Thunderbird 102 krijgt grote vernieuwingen.

Ik weet dat er hier meerdere gebruikers zijn van deze fantastische (gratis) e-mail client. (waaronder ikzelf)

Mailclient Thunderbird krijgt in de volgende release ondersteuning voor het Matrix-protocol, linkpreviews en een nieuw adresboek. Release 102 is volgens de makers een grote nieuwe versie van de software met daarin veel features waar de community om vroeg.

https://tweakers.net/nieuws/196696/thunderbird-krijgt-nieuwe-taakbalk-adresboek-en-ondersteuning-voo...

0 Likes
4 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Mailclient Thunderbird 102 krijgt grote vernieuwingen.

Het zal weer klachten regenen op alt.comp.software.thunderbird (mozilla.support.thunderbird werd verlaten). <g> Wie liever niet zo graag het laatste nieuwe heeft kan het houden op de ESR (Extended Support Release) versie. Wie wél het laatste nieuwe wil maakt misschien beter een back-up.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mailclient Thunderbird 102 krijgt grote vernieuwingen.

Ben benieuwd .... Wie weet gaat het bij mij niet werken ... Win 7 ... 😁


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Mailclient Thunderbird 102 krijgt grote vernieuwingen.

@sb 

Bij Thunderbird is de ESR versie gelijk aan de laatste stabiele versie.

Om het laatste nieuwe te hebben (niet aangeraden) moet je Thunderbird Beta installeren.

(Als ik het goed begrepen heb)

https://www.thunderbird.net/en-US/organizations/

 

0 Likes
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1744
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Mailclient Thunderbird 102 krijgt grote vernieuwingen.

Ik ben recent overgestapt van TB naar Evolution, omwille van de betere integratie met O365 via de EWS (Exchange Web Services) extensie. Ik hoop dat de nieuwe TB versie op dit vlak verbetering brengt, zodat ik eventueel weer terug kan migreren.

Ik was jarenlang een trouwe en tevreden gebruiker van TB. Dit werkte perfect samen met google, zowel voor mail alsook contacten en kalender. Nadat ik ook O365 ben gaan gebruiken merkte ik dat de samenwerking met deze service niet goed werkt.


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes