Beantwoorden
Darkom
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Hoe een IP adres blokkeren met Telenet Webmail?

Heb al een week of 3 continu nederlandse spam

wou vragen hoe je een ip adres kunt blokeren met telenet mail?

 

bedankt

0 Likes
2 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Hoe een IP adres blokkeren met Telenet Webmail?

Ik vrees dat je momenteel geen enkele blokkade kunt zetten op IP niveau in eender wel mail programma. Ik heb daar ook al naar gezocht. Er zijn er verschillende die zelfs een range van IP adressen gebruiken zelfs via VPN servers. Ik denk dat alleen Telenet die kan black listen. Ik heb er ondertussen al verschillende doorgemaild naar Telenet.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Hoe een IP adres blokkeren met Telenet Webmail?


@igvfer@  schreef:

Ik vrees dat je momenteel geen enkele blokkade kunt zetten op IP niveau in eender wel mail programma. Ik heb daar ook al naar gezocht. Er zijn er verschillende die zelfs een range van IP adressen gebruiken zelfs via VPN servers. Ik denk dat alleen Telenet die kan black listen. Ik heb er ondertussen al verschillende doorgemaild naar Telenet.


"Vroeger" waren er op Usenet gebruikers die Hamster als newsserver gebruikten. Dit gaf hen de mogelijkheid verschillende servers te combineren én uitgebreide filters (op elke header, dacht ik) te gebruiken. Hamster kan echter ook gebruikt worden als mailserver. Het programma is oud/verouderd, maar misschien nog bruikbaar. Misschien moet je het in die richting zoeken?

 

https://hamster-classic.de/


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes