De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe mailbox niet zichtbaar

Beantwoorden
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! En we zijn vertrokken! It's your first party! Primeur!

ik heb zojuist een nieuwe mailbox aangemaakt.

maar als ik hem wil selecteren, om een mailadres in te zetten,

zie ik de nieuwe mailbox niet, enkel de bestaande mailboxen .?????

 

0 Likes
Beantwoorden
4 reacties
Freshman Meerweter
Berichten: 26
Hoort wie klopt daar? Topicwurm! YEAH! CAPSLOCK DAY! Al 25 duimen!

Je hebt die aangemaakt onder mijn telenet ?

Dan moet je deze account ook nog aanmaken in bijv Outlook

 

0 Likes
Beantwoorden
sb Experienced Meesterweter
Experienced Meesterweter
Berichten: 2380
Hoort wie klopt daar? YEAH! CAPSLOCK DAY! Vraagbaakkampioen! Boek alvast het Sportpaleis!

Heb je hier iets aan?

 

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/extra-telenet-mailbox-maken-op-telenet-internetabonnement/

 

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/extra-telenet-e-mailadres-maken-en-gebruiken/

  Bjørn (sb) | Krak
  This message represents the official view of the voices in my head.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! En we zijn vertrokken! It's your first party! Primeur!

Heb ondertussen de mailbox kunnen verwijderen en daarna een nieuwe aangemaakt en deze keer kan ik ze wel zien en een email adres toevoegen.

Bedankt voor de geboden hulp .

 

Beantwoorden
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 684
Hoort wie klopt daar? De race is begonnen! Waar zijn die handjes? YEAH! CAPSLOCK DAY!

Zou je dan de vriendelijkheid willen hebben om de post die u tot de oplossing geleid heeft (ook) als oplossing aan te duiden? Zo kunnen anderen met gelijkaardige problemen sneller ook die oplossing vinden. Smiley Vrolijk

   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden