De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe mailbox niet zichtbaar

Beantwoorden
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! En we zijn vertrokken! It's your first party! Primeur!

ik heb zojuist een nieuwe mailbox aangemaakt.

maar als ik hem wil selecteren, om een mailadres in te zetten,

zie ik de nieuwe mailbox niet, enkel de bestaande mailboxen .?????

 

0 Likes
4 reacties
Freshman Meerweter
Berichten: 28
De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Topicwurm! YEAH! CAPSLOCK DAY!

Je hebt die aangemaakt onder mijn telenet ?

Dan moet je deze account ook nog aanmaken in bijv Outlook

 

0 Likes
sb Professional Meesterweter
Professional Meesterweter
Berichten: 2918
Topic held(in)! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! π-DAY!

Heb je hier iets aan?

 

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/extra-telenet-mailbox-maken-op-telenet-internetabonnement/

 

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/extra-telenet-e-mailadres-maken-en-gebruiken/

  Bjørn (sb) | Krak
  Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! En we zijn vertrokken! It's your first party! Primeur!

Heb ondertussen de mailbox kunnen verwijderen en daarna een nieuwe aangemaakt en deze keer kan ik ze wel zien en een email adres toevoegen.

Bedankt voor de geboden hulp .

 

Freshman Allesweter
Berichten: 1049
Full speed writing! Boek alvast het Sportpaleis! Straf. Héél straf! Meer goede raad dan tante Kaat

Zou je dan de vriendelijkheid willen hebben om de post die u tot de oplossing geleid heeft (ook) als oplossing aan te duiden? Zo kunnen anderen met gelijkaardige problemen sneller ook die oplossing vinden. :smileyhappy:

   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes