Beantwoorden
Christine1964
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
De vernieuwde WIGO? It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Hoe gemailde contacten toevoegen aan adresboek?

Hoi Iedereen, 

Ik heb een hoop contacten staan bij mijn gemailde contacten. Ik had die graag naar mijn adresboek toegevoegd, zodat ik ze ook op mijn nieuwe gsm kan vinden. Heb als standaard google mail al veranderd naar telenet, maar het lukt me niet om met mijn nieuwe gsm (Samsung Galaxy S 20) een mail te versturen waar het mailadres automatisch wordt ingevuld. Kan iemand me een tip geven? Bij mijn vorige gsm (Huawei) lukte dat prima. Of zijn mijn instellingen verkeerd? Groetjes

0 Likes
5 reacties
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1675
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Hoe gemailde contacten toevoegen aan adresboek?

@Christine1964 Je kan beter je contacten op gmail laten staan en dit laten syncen met je Samsung.

Vermits Samsung op Android draait is dit veel gemakkelijker.

Je kan nog altijd op je e-mail client op je gsm uw standaard e-mail op Telenet laten staan.


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Christine1964
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
De vernieuwde WIGO? It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Hoe gemailde contacten toevoegen aan adresboek?

Ik gebruik eerlijk gezegd enkel mijn google account voor pc en android. Voor emails gebruik ik enkel telenet webmail.

Het is zo dat als ik vroeger een email verstuurde met mijn telefoon en ik typte enkele letters het vanzelf werd aangevuld. Ik begrijp dan ook niet hoe dat het dan nu niet werkt met een andere telefoon. Dus dacht ik om al de gemailde contacten over te zetten naar mijn adresboek en misschien dat het dan wel lukt?

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5200
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe gemailde contacten toevoegen aan adresboek?

@Christine1964 

Bekijk eens de contacten app (heet soms personen) op je oud toestel. Staan daar de contacten in?

0 Likes
Christine1964
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
De vernieuwde WIGO? It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Hoe gemailde contacten toevoegen aan adresboek?

Hey janne man, 

De personen die ik wil mailen, staan niet perse bij mijn contacten. Ik begrijp niet waarom je als je een mail wilt versturen, en je een paar letters intikt, dat het emailadres niet wordt voorgesteld, net als bij telenet webmail, alsook bij mijn oude telefoon. Heeft het dan iets met instellingen te maken bij je mail? Groetjes

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5200
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe gemailde contacten toevoegen aan adresboek?

@Christine1964 

Uw toestel zal alleen maar aanvullen met hetgeen kan gevonden worden in jouw adresboeken, contacten, personen, ... en in uw mail. Dit laatste is doorgans omdat je een optie hebt om e-mail adressen automatisch toe te voegen aan een adresboek bij ontvangst van een mail van een door u nog niet gekend adres.

Dus eerst op je oud toestel uitzoeken waar.

Een tweede punt dat he moet nakijken zijn de machtigingen van elke app. Voor je webmail gebruik je een browser, heeft deze browser de toelating om je contacten te bekijken?  Kijk dit na via instellingen, apps, de browser die je gebruikt, machtigingen.

 

0 Likes