Beantwoorden
TELENJET
Professional Beetjesweter
Berichten: 16
Dag van de Chocolade Twee handen vol! Netjes! Mooi, mooi!

Hoe mail adressen kopiëren naar adresboek?

Hallo,

Hoe kan je eenvoudig in telenet webmail alle (twintig) mail adressen uit een ontvangen mail kopieëren naar mijn adresboek,

en hoe maak ik een groep aan waarin al deze adressen zich bevinden.

 

Alvast bedankt voor de info!

Vriendelijke groet

Bruno

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: mail adressen kopieëren naar adresboek

0 Likes
6 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1149
Krak Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Hoe mail adressen kopiëren naar adresboek?


@TELENJET  schreef:

Hoe kan je eenvoudig in telenet webmail alle (twintig) mail adressen uit een ontvangen mail kopieëren naar mijn adresboek,


In je ontvangen mail: rechter muisklik op het contact (naam of emailadres), en selecteer "aan contacten toevoegen"


@TELENJET  schreef:

en hoe maak ik een groep aan waarin al deze adressen zich bevinden.


Je gaat naar adresboek. Klik op het pijltje van "Nieuw contact" en kies "contactengroep".

Je krijgt dan een scherm waarin je de groep een naam kan geven, en personen uit je adresboek (rechts) aan de groep kan toevoegen (links). Je kan ook een lijst van email adressen (gescheiden door een komma) toevoegen als bepaalde contacten nog niet in je adresboek zouden staan


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TELENJET
Professional Beetjesweter
Berichten: 16
Dag van de Chocolade Twee handen vol! Netjes! Mooi, mooi!

Hoe mail adressen kopiëren naar adresboek?

@WG94

merci voor de info, maar kan je ook alle (twintig) mail adressen in één keer selecteren en in één keer toevoegen aan het adresboek , of moet het één per één gebeuren?

0 Likes
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1149
Krak Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Hoe mail adressen kopiëren naar adresboek?

Ik denk niet dat je ze allemaal in één keer kan doen.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
TELENJET
Professional Beetjesweter
Berichten: 16
Dag van de Chocolade Twee handen vol! Netjes! Mooi, mooi!

Hoe mail adressen kopiëren naar adresboek?

ok, bedankt voor de info!

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5213
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe mail adressen kopiëren naar adresboek?

Op pc: Ctrl-toets ingedrukt houden en met links muisknop de adressen selecteren die je wenst toe te voegen. Als uw selectie gedaan is: (nog steeds Ctrl in gedrukt) rechtse muisknop gebruiken en de gepaste keuze maken.
Verkorte handeling: het eerste mailadres kiezen met linkse muisknop en met Shift en Ctrl ingedrukt het laatste mailadres kiezen (linkse muisknop). Nu zijn allle mailadressen opgelicht. Rechtse muisknop gebruiken voor de gepaste handeling.

0 Likes
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1149
Krak Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Hoe mail adressen kopiëren naar adresboek?

Dat selecteren werkt effectief, maar bij selecteren van "toevoegen aan contacten" neemt hij enkel degene waar je op de rechtermuisklik op hebt uitgevoerd

 

Wat wel lijkt te werken, allemaal selecteren. Terwijl geselecteerd Ctrl + C (of Cmd + C). Vervolgens naar het Adresboek. Nieuw Contactengroep maken en rechtsonderaan de email adressen plakken in het veld "Of geef hieronder adressen op" en vervolgens "Toevoegen" kiezen.

Dan staan alle contacten in een groep. Maar dan heb je ze ook wel nogsteeds niet afzonderlijk in de contactenlijst.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes