Beantwoorden
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Hoe mails overzetten van @proximus naar @outlook?

Hallo,

weet iemand hoe ik een map met belangrijke mails van mijn @proximus.be mail account kan overzetten naar mijn @outlook.be mail account? Want ik stap over van Proximus naar Telenet op 22/03/2019. Na de overstap, is mijn Proximus mail account nog 18 maanden geldig en verdwijnt dan voor goed...

Graag enige info aub?

Never trust in Dust
0 Likes
6 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Hoe mails overzetten van @proximus naar @outlook?

Installeer een mailclient zoals Mozilla Thunderbird, stel Proximus.be en Outlook.be in en verplaats de mails van de ene account naar de andere. Als je later Outlook.be via webmail wil blijven gebruiken, dan best even IMAP instellen.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Hoe mails overzetten van @proximus naar @outlook?

Werkt dat met Mozilla Thunderbird? Want ik heb dat hier al geprobeerd met mail van Apple maar dat lukt niet, zogezegd omdat mijn Proximus een IMAP account is en outlook een EAS account. 

Nog iets: ik heb niets van Windows in huis... Ik heb iPhone, iPad en iMac.

alvast bedankt voor Uw reactie.

Never trust in Dust
0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Hoe mails overzetten van @proximus naar @outlook?

Best uw vraag stellen op een apple forum. Apple doet heel hard zijn best om zo weinig mogelijk compatibel te zijn met andere systemen.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Hoe mails overzetten van @proximus naar @outlook?

Mozilla Thunderbird werkt perfect onder iOS. Het is zelfs zo dat je via de Profile folder TB makkelijk kan 'porten' naar eender welk OS, zij het nu iOS, Windows of Linux. Zo is je mail overal beschikbaar. Volgens mij zou het moeten werken, maar ik geef eerlijk toe dat ik niet op de hoogte ben van EAS. Ik heb dus even gezocht en kwam uit op deze add-on: https://support.mozilla.org/en-US/questions/1176527 Lijkt me het proberen waard!


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Hoe mails overzetten van @proximus naar @outlook?

Heb het geprobeerd met de iMac en het lukt niet. En nochtans heeft Thunderbird mijn outlook account ingesteld als IMAP. Ik kan het verplaatsen,maar als ik Thunderbird afsluit en weer opstart staat alles terug waar het stond.

En Thunderbird werkt inderdaad perfect met iOS. En configureert zich bijna vanzelf, de mailaccounts althans...Volgens mij heeft het iets met outlook te maken. Op mijn iPad en iPhone kan ik de map naar alle accounts verplaatsen, behalve outlook want dat blijft grijs en is niet aanklikbaar.

Never trust in Dust
0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Hoe mails overzetten van @proximus naar @outlook?

GELUKT!!!

ik had outlook ingesteld als IMAP account, maar steeds de verkeerde servers ingevuld.

na nog een tijdje te hebben gegoogeld, heb ik nu de juiste servers gevonden. En alles werkt nu. Mails ontvangen en verzenden en het aller belangrijkste, is dat ik mijn map met belangrijke mails nu heb kunnen verplaatsen naar outlook...

Never trust in Dust