24764
netweters
|
152523
antwoorden
|
20715
vragen
|
Ik heb een nieuwe access point moeten installeren (oude stuk). Een netgear wax 630 geinstalleerd en sindsdien kan ik geen e-mails meer ontvangen nog verzenden via laptop en zelfs ook niet via gsm. Ookal zit ik niet op het netwerk van de netgear (op 4g bv) lukt het nog steeds niet.
Alles eens verwijderd qua programma en app en terug geinstalleerd maar nog steeds hetzelfde probleem
Kan iemand mij helpen
Om je beter te kunnen helpen, hebben we wat extra informatie nodig:
Ik vermoed niet dat het aan je Telenet-internet ligt, want anders zou het wel lukken op 4G.
Kijk zeker eerst of je gewoon kan surfen op het toestel dat je gebruikt om je mails te ontvangen en zenden.
Indien niet zal het nooit lukken 😉
Ik werk met outlook en gaat over telenet e-mailadres.
Via webmail kan ik inloggen das geen probleem
De foutmelding:
Kan niet aanmelden
Controleer je e-mailadres en wachtwoord en probeer het opnieuw
Mijn e-mailadres en wachtwoord zijn juist
Ik kan perfect met laptop en gsm op internet surfen via het netwerk van de netgear
Als het niet lukt met 4G als de vaste internet connectie ligt het ergens aan je Outlook. Dit staat dus buiten je nieuwe AP die je hebt aangekocht.
Je kan eens de Outlook app verwijderen en opnieuw installeren. Check zeker na dat je ook het juiste wachtwoord hebt ingegeven + email adres. Daar kan misschien ergens wat mis ingegeven zijn waardoor het niet meer werkt.
Heb je de nieuwere versie van Outlook of is dat nog een heel oude versie die op je pc staat en op je gsm ?
In een ander mailprogramma op mijn gsm lukt ook niet
Deze is een ander mailprogramma op gsm en lukt ook niet