Beantwoorden
Waks1971
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Imap telenet synchroniseren met Android Mail

Ik heb sinds kort een Galaxy S8 en ik kom van een Galaxy A5. Op mijn A5 had ik imap-mail ingesteld. Daar kon ik via E-Mail van Android aan de mappen die ik aangemaakt had in Telenet Webmail. Heb mijn S8 ook ingesteld als Imap, maar hier synchroniseert hij niet. Instellingen zijn juist volgens Telenet.

0 Likes
4 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Imap telenet synchroniseren met Android Mail

Ge kunt ook via een browser op uw android foon surfen naar Telenet Webmail en dan hebt ge ineens alles. De webmail zal zich automatisch aanpassen aan het scherm van uw foon, dus alles is netjes leesbaar.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Imap telenet synchroniseren met Android Mail

Misschien nog aan toe voegen dat ge, eenmaal op die bewuste pagina, ge vanuit uw browser een sneltoets op uw startpagina kunt maken, compleet met inloggegevens. Dan verschilt het qua gebruiksgemak daarna niets meer van een app.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Waks1971
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Imap telenet synchroniseren met Android Mail

Super. Ik ga dat zeker proberen. Bedankt......

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Imap telenet synchroniseren met Android Mail


@Waks1971 schreef:

Super. Ik ga dat zeker proberen. Bedankt......


Als het u lukt naar volle tevredenheid, wil je dan de aangegeven methode markeren als oplossing voor uw vraag aub? Dankuwel Smiley Erg vrolijk


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes