Beantwoorden
konda
Experienced Weetjesweter
Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Inhoud niet-standaard mailfolders niet zichtbaar

Sinds een maand is de inhoud van de niet standaard email folders van een telenet mailbox niet langer zichtbaar in de standaard apple ios mail client en microsoft outlook op OSX.

alles is wel zichtbaar als ik naar de webmail ga.

Lokaal is er niets veranderd, dus ik vermoed dat er iets veranderd is op de mail server bij telenet.
Iemand raad hoe dit opgevangen zou kunnen worden, de telenet helpdesk mag niet helpen van af het moment dat het niet over webmail gaat... mocht de dame die ik kon spreken me vertellen.

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: mail in niet standaard folders niet langer zichtbaar

4 reacties
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

Mogelijk moet je u "abonneren" op de niet standaard mappen. Dat abonneren moet je in de doen in elke mail client (dus voor u in de apple ios mail client en microsoft outlook op OSX).

Gerard
Professional Beetjesweter
Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

En zou dat dn moeten, dat abonneren?

janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

Als je het niet probeert, zal je het nooit weten. Dat is normaal een instelling dat je in zowat elke mail client hebt. 

Gerard
Professional Beetjesweter
Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Van een “Professionele Superweter” verwacht ik een wat beter antwoord. Nml. Hoe je je zou moeten abonneren in ios mail?