24.986
netweters
|
153.701
antwoorden
|
20.850
vragen
|
Ik merk op dat al mijn gelezen emails verdwenen zijn uit mijn sub-mappen van de inbox. Hoe kunnen deze zo maar verdwijnen en hoe ze terug krijgen. Ik voeg er aan toe dat mijn inbox ver van vol was. Dit kan toch zomaar niet dat Telenet beslist om mijn gegevens te wissen zonder mijn akkoord. De nie gelezen exemplaren blijven wel intact.
@MichaelVK32 een paar weken geleden zijn niet gebruikte email accounts van 1 a 2 jaar geleden gewist om alles beetje op te kuisen, als dat een account was dat niet meer gebruikt werd zijn deze verdwenen en niet terug te halen spijtig genoeg.
Hallo,
Mijn email account werd wel degelijk gebruikt op dagelijkse basis. Dit kan dus zeker de reden niet zijn.
@MichaelVK32 ah oei, dan zal je best eens bellen met telenet of hen contacteren via sociale media, als de mailbox nog niet vol was dan mag dit niet gewist worden, of moet zijn dat die bijna vol was, dan kan dit geleegd worden om plaats te maken voor nieuwe mails.
@MichaelVK32 gebruik je toevallig ook een mail client zoals outlook op je tv of smartphone waar je je mails binnenhaalt of kan lezen ?
Dan zou het kunnen dat je daar al de gelezen mails kan terugvinden.
Hallo,
Neen, dat doe ik niet. Gewoon emails lezen op smartphone via google en dan webmail. Gee, app.
Dat heb ik al gedan maar nog geen antwoord mogen ontvangen. Er was steeds genoeg plaats vrij