Beantwoorden
pvz
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Kan bijlage niet downloaden vanuit Webmail op tablet

Beste ,

Als ik een bijlage zowel mp4 of PPS heb in mijn e-mail adres van telenet web mail kan ik deze niet downloaden op mijn tablet , stuur ik deze e-mail door naar mijn g-mail account kan ik deze wel downloaden op mijn tablet ?? Enig idee iemand hoe dit zou komen . moet ik ergens iets doen bij mijn instellingen ?? Heb ook naar telenet al gebeld en ze kunnen mij daar ook niet helpen .

MVG

PVZ

0 Likes
8 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Kan bijlage niet downloaden vanuit Webmail op tablet

@pvz 

Als je een mail aankrijgt met bijlage, zie je dan deze bijlage niet staan als op foto?

Knipsel.PNG

Kan je dan niet downloaden selecteren?

Deze wordt in dat geval gedownload op de plaats die je in je browser bepaald hebt.

In Firefox is dat bepaald op volgende plaats:

Knipsel1.PNG

 

In chrome:

Knipsel2.PNG


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5236
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Kan bijlage niet downloaden vanuit Webmail op tablet

Heb je toevallig Safespot geïnstalleerd? Het zou me niet verbazen moest die moeilijk doen.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
pvz
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Kan bijlage niet downloaden vanuit Webmail op tablet

Beste , 

Bedankt voor deze oplossing maar ik kan dit niet van op mijn tablet ,de beelden die ik zie zijn denk ik voor op een pc want deze zie ik nergens staan bij mijn instellingen op mijn tablet of ben ik verkeerd

Alvast bedankt

Mvg patrick

0 Likes
pvz
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Kan bijlage niet downloaden vanuit Webmail op tablet

Beste,

Neen ik heb deze niet geïnstalleerd

Mvg patrick

 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5204
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan bijlage niet downloaden vanuit Webmail op tablet


@pvz  schreef:

Beste , 

Bedankt voor deze oplossing maar ik kan dit niet van op mijn tablet ,de beelden die ik zie zijn denk ik voor op een pc want deze zie ik nergens staan bij mijn instellingen op mijn tablet of ben ik verkeerd

Alvast bedankt

Mvg patrick


Op je tablet heb je allicht een app met als naam Mijn bestanden of iets wat daarop min of meer lijkt. Open die app. Kijk daar eens in de folder Downloads.

 

Effe ter info: Opdat het voor iedereen duidelijk zou zijn op welk antwoord je reageert, voer je een apenstaartje in @ en je krijgt een een lijst van de personen in de huidige draad. kies de gepaste naam en het is voor iedereen duidelijk.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Kan bijlage niet downloaden vanuit Webmail op tablet

@pvz 

Die foto's zijn inderdaad voor een pc versie.

Sorry

Als ik op mijn smartphone Firefox open en naar webmail ga krijg ik de bijlagen ook te zien.

Ik krijg ze daar zelfs 2x te zien. 1 kan er gedownload worden en komt bij files/downloads.

Ik vermoed dat op een tablet dat ook zo zal gebeuren.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5204
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan bijlage niet downloaden vanuit Webmail op tablet


@louishufk  schreef:

@pvz 

Die foto's zijn inderdaad voor een pc versie.

Sorry

Als ik op mijn smartphone Firefox open en naar webmail ga krijg ik de bijlagen ook te zien.

Ik krijg ze daar zelfs 2x te zien. 1 kan er gedownload worden en komt bij files/downloads.

Ik vermoed dat op een tablet dat ook zo zal gebeuren.

 


Ik kan me echt niet voorstellen dat je een foto niet kan bekijken op een tablet. Als een foto in jpeg formaat is, heb je vast en zeker een geschikte app op de tablet. Voor sommige indelingen (te herkennen door de extentie) zal je een geschikte app moeten downloaden.

0 Likes
pvz
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Kan bijlage niet downloaden vanuit Webmail op tablet

@janne_man 

@louishufk 

@sb 

Aan iedereen alvast bedankt voor een mogelijke oplossing te bieden , ik hou jullie zeker op de hoogte als ik de oplossing heb gevonden .

Mvg 

Patrick