Beantwoorden
Vka
Professional Beetjesweter
Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

Kan geen email versturen naar 1 bepaald email adres

Sinds enkele weken kan ik naar 1 bepaald email adres geen mail meer sturen.
Ik krijg steeds onderstaande foutmelding, raar want ik heb niks veranderd op mijn pc, ik werk met outlook als email programma.

Het is gelijk met welk email adres ik probeer te verzenden, het is bij allemaal, zowel via pc in outlook, via webmail telenet of via mobiel.

Ik verzend de emails naar (e-mailadres verwijderd) maar het email adres hieronder staat anders...

Weet iemand raad want dit is enorm vervelend dat ik hen niet kan contacteren.

-----------------------------------------------------------------------
The following message to <zininmeer@highcotest.zohodesk.eu> was undeliverable.
The reason for the problem:
5.3.0 - Other mail system problem 550-'5.7.1 Email rejected per DMARC policy for telenet.be'

Inhoud gewijzigd door Yince (mod) | Reden: Er stond een zichtbaar mailadres .Ik heb dit verwijderd. 

16 reacties
Vka

Hallo, ik heb het gisteren geprobeerd om naar zohodesk te verzenden en lukte ook niet...
Nu heb ik het daarnet opnieuw geprobeerd en krijg ik dus wel een ticket, maw, het is idd gelukt!
Ik had dus een foutje gemaakt in het email adres van zohodesk, daarmee dat het niet lukte.
Ik heb zin in meer ook al op de hoogte gebracht zo'n 3 wkn geleden, maar blijkbaar doen ze er niks aan of vinden ze de oorzaak niet...
Hopelijk wordt het snel opgelost, en idd wij weten nu wel hoe we de fout kunnen omzeilen, maar andere mensen niet hé?
Hartelijk dank voor jouw feedback.

Vka

Filip, je het idd de oplossing gevonden, nadat het eerder niet lukt om naar zohodesk te verzenden ( eigen fout, had mistypt) lukt het nu wel en krijg ik wel een ticket van zin in meer voor mijn vraag. Dus dikke merci voor jouw oplossing Filip