Beantwoorden
Vka
Professional Beetjesweter
Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

Kan geen email versturen naar 1 bepaald email adres

Sinds enkele weken kan ik naar 1 bepaald email adres geen mail meer sturen.
Ik krijg steeds onderstaande foutmelding, raar want ik heb niks veranderd op mijn pc, ik werk met outlook als email programma.

Het is gelijk met welk email adres ik probeer te verzenden, het is bij allemaal, zowel via pc in outlook, via webmail telenet of via mobiel.

Ik verzend de emails naar (e-mailadres verwijderd) maar het email adres hieronder staat anders...

Weet iemand raad want dit is enorm vervelend dat ik hen niet kan contacteren.

-----------------------------------------------------------------------
The following message to <zininmeer@highcotest.zohodesk.eu> was undeliverable.
The reason for the problem:
5.3.0 - Other mail system problem 550-'5.7.1 Email rejected per DMARC policy for telenet.be'

Inhoud gewijzigd door Yince (mod) | Reden: Er stond een zichtbaar mailadres .Ik heb dit verwijderd. 

16 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

@Vka 

Even gegoogeld ...

Uw mail werd geweigerd wegens DMARC policy:

What is a DMARC policy? A DMARC policy determines what happens to an email after it is checked against SPF and DKIM records. An email either passes or fails SPF and DKIM. The DMARC policy determines if failure results in the email being marked as spam, getting blocked, or being delivered to its intended recipient.

En wat is nu  DMARC:

Dat kan je hier lezen; uitleg DMARC

EDIT: De uitleg is al een indicatie waarom uw mail  een andere naam heeft gekregen door de DMARC controle.

StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Vka

Beste, wat kan ik daar aan doen?