Beantwoorden
MartijnF
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Goed gevonden! Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Kan geen mail versturen op locatie

Goedendag

Ik ben zelfstandige en werk vaak op locatie bij klanten.
Deze hebben natuurlijk niet altijd Telenet, wanneer ik bij een klant kom die een andere provider heeft kan ik opeens geen e-mails meer versturen, wel nog ontvangen.

Tot voor kort(2 maanden geleden) werkte dit nog, er was toen een storing, ik kon zelfs geen mails versturen met de webmail. Sindsdien kan het dus van bij de klanten enkel bij de webmail.

Ik heb outlook 2016 gekocht omdat het goede functionaliteiten heeft, aangezien dat dat programma niet goedkoop is zou ik het dus ook wel willen blijven gebruiken en niet iedere keer moeten overschakelen.

 

Is er iemand dat een oplossing zou weten?
Op de klantendienst waren ze niet bepaald behulpzaam

0 Likes
18 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Kan geen mail versturen op locatie

Hoe zijn de instellingen van de SMTP server in uw outlook Office?

Volgens deze instructies? https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/e-mails-versturen/

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Kan geen mail versturen op locatie

Heb je SMTP ingesteld op Outlook zoals hier uitgelegd?

 

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/guide/e-mailprogramma-instellen-voor-je-telenet-e-mailadre...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019