Beantwoorden
Elly
Professional Weetjesweter
Smile! All I want for X-mas is YOU Star Wars Day On a roll...

Kan niet alle mail-accounts zien in Telenet Webmail

Ik heb meerdere emailadressen en aliassen in mijn telenet mailbox.
Toch zie ik alleen de emails van mijn hoofdaccount in de webmail. In outlook zie ik ze allemaal.
Hoe kan ik ook de webmail zien van een andere mailbox.
Gr Elly

Titel gewijzigd door Bert (mod) | Vorige titel: webmail

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Kan niet alle mail accounts zien in Telenet webmail

2 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 Vraagbaakkampioen!

In webmail zie je de mails van die mailbox ( dus van alle aliassen van die mailbox)

Als je een andere mailbox wil zien dan moet je afmelden bij mailbox1 en daarna aanmelden bij mailbox2. Met webmail kan je een verbinding maken met 1 mailbox. Je natuurlijk versschillende TAB's gebruiken in je browser en zo telkens een andere mailbox bekijken.

In outlook kan je accounts maken voor meerdere mailboxen. Outlook maakt dan ne elkaar een verbinding met de verschillende mailboxen en haalt de mails af van de mailboxen.

Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

je kan meerder Telenet boxen geliktijdig zien in webmail. Je volgt de procedure voor een niet Telenet adres. Enig nadeel, dat wordt dan een subfolder van je bestaande Telenet mail. Als je je mail bekijkt met een andere client zoals Thunderbird, zie je daar ook die subfolder.