Beantwoorden
pp3
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken! De kop is eraf!

Leesdeelvenster is geblokkeerd via Telenet Webmail

ik gebruik webmail in safari op een ipad
met leesdeelvenster rechts krijg ik groot vak met de melding Als je een bericht wil bekijken klik erop. Dit scherm beslaat drie vierde van het scherm. De driepuntjes aan de linkerzijde kan ik niet selecteren om die verslepen zodat het leesdeelvenster kleiner wordt. Het leesdeelvenster uitzetten en terug aanzetten helpt niet. 

Met leesdeelvenster onderaan kan ik de bovenste lijn eveneens niet verplaatsen.

dit probleem heb ik niet met chrome.
Hoe kan ik dit verhelpen? 
Alvast bedankt!

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: leesdeelvenster in webmail geblokkeerd

4 reacties
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

Laat je browser toe om desktopsite te kiezen? Probeer dat eens. Draait je beeld mee als je de tablet kantelt (van protret naar landschap en omgekeerd). 

pp3
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken! De kop is eraf!

ja, ik gebruik de desktopversie en het scherm kantelt

janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

Ik heb geen Apple producten, maar eens gekeken op mijn Android tablet.

Het leesvenster rechts is te smal. Ik zie in het leesvenster maar een gedeelte van het onderwerp. Enkel met een kort onderwerp zie ik het begin van de datum. Ik kan geen enkel deelvenster vergroten of verkleinen. Enkel de maillijst kan ik naan links verschuiven, maar dat heeft geen zin, want alle is leesbaar.  Bij sommige mails (heb nog niet ontdekt onder welke omstandigheden) kan ik hetgeen in het leesvenster staat verschuiven, daar heeft het een meerwaarde, want hierdoor valt alles te lezen op een omslachtige manier.

Gelukkig is de manubalk bovenaan volledig verschuifbaar en dat laat me toe om het uiterst rechtse Weergeven te gebruiken (dit is in portret modus, in landscape modus is weergave gedeeltelijk te zien). Als ik via weergave leesvenster op uit zet, dan vergroot mijn maillijst als ik op een mail klik om die te bekijken. Als ik probeer om het op een andere manier te lezen, door de mail in de lijst met het vierkante links te selecteren en dan in de balk boven op Acties druk en In een apart venster openen kies, krijg ik doorgaans een leeg scherm, één enkele keer kreeg ik de mail te zien (minstens 10 keer geprobeerd).

@Moderator Er is toch wel het één en ander dat niet goed werkt met de Webmail op tablet, zowel met ios als met Android. Zie ook de melding van @pp3 waarmee deze draad begint.

FilipD
Ex-Moderator
Waar zijn die handjes? WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

@pp3 @janne_man 

Hey,

Ik ben het zelf even aan het testen op mijn iPad Pro via Safari, op landscape vlak heb ik zelf geen issues en zie ik alles in één overzicht. Kunnen jullie eventueel wat screenshots posten, dat ik even mee ben met de problematiek? Blur zeker privacygevoelig materiaal. Thx! 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewFilip | Ex-Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.