Beantwoorden
omega
Freshman Weetjesweter
Berichten: 30
De vlam zit erin. π-DAY! Complimentendag Dat loopt vlotjes.

Lettertype in webmail sinds gisteren veranderd?

Kunnen anderen aub bevestigen dat het lettertype in Webmail er sinds gisteren  anders uitziet? Meerbepaald ziet het lettertype van de lijst met email onderwerpen er zeer dun uit.

En het vetgedrukte bij ongelezen emails ziet er nu nauwelijks anders uit dan reeds gelezen mails. 

Er was gisteren ook een chrome update dus vraag mij af of het daar niet aan ligt. 

Hoe kan ik dit herstellen naar voorheen? Heb in chrome al reset van de settings gedaan en alle cookies gedelete maar helpt niet. Kan ik in Webmail settings iets doen aan het font? Andere suggesties? Alvast bedankt.

 

 

 

0 Likes
3 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5202
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Lettertype in webmail sinds gisteren veranderd?

@omega,

Ik kan uw vaststellingen niet onderschrijven. ik werk ook met Chrome en bij mij ziet alles er nog steeds zoals voordien uit. De gelezen mails zijn goed leesbaar en de ongelezen zijn duidelijker veel vetter van lettertype.

 

Wat ik wel kan bevestigen is dat ik in webmail geen mogelijkheid vind om het lettertype aan te passen naar eigen smaak.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Puch
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 630
Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019 Waar zijn die handjes?

Lettertype in webmail sinds gisteren veranderd?

@omega

Ik bekijk webmail in zowel Safari, Firefox als chrome. Het ziet er in alle browsers hetzelfde uit.

Heb je toevallig niet uitgezoomd in je browser waardoor alles kleiner staat?

Als webmail open staat druk dan de ctrl toets in en druk op + (plusteken).

Je browser zoomt dan terug in

    Puch | Ere-Krak
    If you change yourself, then who are you?
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren
0 Likes
omega
Freshman Weetjesweter
Berichten: 30
De vlam zit erin. π-DAY! Complimentendag Dat loopt vlotjes.

Lettertype in webmail sinds gisteren veranderd?

Bedankt voor de replies. Heb chrome geherinstalleerd en daarmee is het opgelost. Alleen cookies deleten was blijkbaar niet voldoende. 

0 Likes