Beantwoorden
Gerard
Freshman Beetjesweter
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

Mail openen bij iPhone 14Pro neemt tijd in beslag.

Sinds een paar weken heb ik problemen met het ontvangen emails op mijn iPhone 14Pro (18.3.2) en op mijn iPad 18.3.2.

ik ontvang de headers meteen, maar als ik de mail klik om die te openen, dan duurt het tussen de 1 en 5 minuten voordat ik de inhoud van de mail zelf zie.

Zelfs gebeurd dit met oudere mails die in mijn inbox heb staan. Dit is heeeel irritant!

heeft iemand hetzelfde en/of DE oplossing.
Alle instellingen van imap en de smtp server staan goed.

Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Sterk vertraag emails ontvangen (via iMap)

3 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Heb je al eens geprobeerd met een andere mailclient? Deze bijvoorbeeld: https://apps.apple.com/us/app/blue-mail-email-calendar/id1063729305

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Gerard
Freshman Beetjesweter
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

Bedankt voor de tip! Heb het geprobeerd en het werkt prachtig. Alleen ik vind de lay-out van de App een puinhoop. 
Ik zou graag iOS mail willen blijven gebruiken. 
nu lees ik op verschillende sites dat Apple sinds iOS 18 de voorwaarden voor SSL certificaten heeft aangescherpt en dat het “vermoeden” bestaat dat Telenet nog met een SSL versie werkt die hier niet aan is aangepast. 

weet je hier iets van!

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Er zullen nog wel andere mailcients in de Apple Store te vinden zijn. Wat die certificaten betreft: zolang dit een vermoeden blijft en geen exacte informatie zal het probleem moeilijk op te lossen zijn.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.