Beantwoorden
Thomas_R
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Mail regels Webmail exporteren naar Outlook

Hoe kan ik mijn mail regels die ik op Webmail heb ingesteld exporteren naar mijn Outlook programma?

 

Titel gewijzigd door Daan (mod) | Vorige titel: Mail regels exporteren

0 Likes
6 reacties
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Mail regels Webmail exporteren naar Outlook

@Thomas_R 

Wat bedoel je juist met mail regels

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mail regels Webmail exporteren naar Outlook


@DeLLiAnO  schreef:

@Thomas_R 

Wat bedoel je juist met mail regels


Zonder TS onder zijn duiven te willen schieten:

Ik versta dat als:

  • mails in mappen sorteren volgens afzender of onderwerp
  • mails naar de prullenbak of spam sturen gebaseerd op afzender, onderwerp, ...
  • mails onterecht als spam gemerkt toch aanvaarden op basis van afzender, of .. of  ..
  • en zo verder ..

Die regels worden toegepast op de mail bij het ontvangen.

Ik kan heel goed begrijpen dat wanneer je behoorlijk wat regels hebt waar je lang aan gewerkt hebt die graag zou kunnen exporteren naar een nieuwe mail client zodat je het warm water niet opnieuw moet uitvinden.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mail regels Webmail exporteren naar Outlook

@Thomas_R 

Ik kan me vergissen, maar zo op het eerste zicht twijfel ik er wel  aan dat je regels opgemaakt in webmail zomaar kan exporteren naar een andere mail client. Iedere mail client heeft zo zijn eigen systeem.

Wellicht dat iemand anders dat al eens geprobeerd of toch gedaan heeft en u kan helpen, maar ik zou dus niet weten hoe ...🤔


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Mail regels Webmail exporteren naar Outlook

@StefaanH 

Dank voor de toelichting en verduidelijking! Ik twijfelde of hij dit bedoelde, vandaar de vraag. Maar is bij deze beantwoord.

Ik denk eerder gezegd dat hij deze zal moeten aanvullen in zijn email client. Net zoals je al zei dat ieder systeem toch weer wat anders werkt. Het gaat hier niet over agenda,mails,contacten exporteren

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Thomas_R
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Mail regels Webmail exporteren naar Outlook

Inderdaad StefaanH, dat is exact wat ik bedoel.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mail regels Webmail exporteren naar Outlook

@Thomas_R 

Het is zoals @StefaanH aangeeft, doordat regels zijn specifiek voor een bepaalde e-mailclient, kunnen die niet zomaar gocopieerd worden naar een ander e-mailclient. Regels zijn  niet genormaliseerd. Uiteraard kan je overal wel ongeveer hetzelfde bekomen. De enige export enerzijds en import anderzijds, is kijken wat je in de eerste doet en dat intelligent vertalen naar wat de andere kant wenst. Bekijk eerst grondig wat al de mogelijkheden zijn in je doel programma en maak van de gelegenheid gebruik om je bestaande regels te verminderen door goede combinaties.

Ik kan natuurlijk verkeerd zijn, maar in het algemeen denk ik dat slechts enkele regels nodig zijn.