Beantwoorden
Bertl
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Mail van telenet in spammap

Dit is echt vreemd , ik krijg zoals iedereen veel spam en dikwijls leeg ik deze gewoon zonder te kijken, maar nu kijk ik toevallig toch en zit er een niet onbelangerijke mail van telenet in ?!

Ik gebruik telenet webmail en ze filteren hun eigen mails als spam !

Ik heb deze mail nu geselecteerd als "geen spam" en nu is mijn vraag ,

gaat telenet webmail nu in het vervolg deze soort mails als niet spam selecteren en deze rechtstreeks in mijn "postvak in " droppen ?

 

greeetzzzz

0 Likes
3 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5228
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Mail van telenet in spammap

"zoals iedereen veel spam" ? 😉 Ik krijg hier bitter weinig spam. Zo nu en dan komt het in vlagen en meestal komt het aan op een e-mailadres dat onbeschermd op een website staat. Verder heb ik een eigen domein met een catchall ingesteld voor mail. Op die manier kan ik voor elke website waar ik me registreer de naam van de website gebruiken. bijv. telenet.be@mijndomein. Als ik dan spam krijg, dan weet ik meteen vanwaar het komt. Zo krijg ik nu en dan spam op het adres dat ik enkel en alleen voor PayPal gebruik.

 

Wat je vraag betreft: inderdaad grappig dat hun eigen mail in de filter terechtkomt, maar normaal gezien "leert" de filter doordat je de mail als "geen spam" gemarkeerd hebt.

 

Daarnaast blijft het een goed idee om de spamfolder regelmatig te controleren op 'false positives'.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
u087522
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Trick or treat? It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

Mail van telenet in spammap

Hoe haal ik mijn spammap op om iets recht te zetten?


@Bertl schreef:

Dit is echt vreemd , ik krijg zoals iedereen veel spam en dikwijls leeg ik deze gewoon zonder te kijken, maar nu kijk ik toevallig toch en zit er een niet onbelangerijke mail van telenet in ?!

Ik gebruik telenet webmail en ze filteren hun eigen mails als spam !

Ik heb deze mail nu geselecteerd als "geen spam" en nu is mijn vraag ,

gaat telenet webmail nu in het vervolg deze soort mails als niet spam selecteren en deze rechtstreeks in mijn "postvak in " droppen ?

 

greeetzzzz



@Bertl schreef:

Dit is echt vreemd , ik krijg zoals iedereen veel spam en dikwijls leeg ik deze gewoon zonder te kijken, maar nu kijk ik toevallig toch en zit er een niet onbelangerijke mail van telenet in ?!

Ik gebruik telenet webmail en ze filteren hun eigen mails als spam !

Ik heb deze mail nu geselecteerd als "geen spam" en nu is mijn vraag ,

gaat telenet webmail nu in het vervolg deze soort mails als niet spam selecteren en deze rechtstreeks in mijn "postvak in " droppen ?

 

greeetzzzz


 

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mail van telenet in spammap


@u087522 schreef:

Hoe haal ik mijn spammap op om iets recht te zetten? 


Gewoon naar Telenet Webmail gaan en daar is "spam" één van de standaard mappen.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes