24751
netweters
|
152338
antwoorden
|
20691
vragen
|
Tot voorheen kwamen e-mails perfect binnen op zowel laptop als smartphone (samsung).
Opeens is dit niet meer het geval (geen instellingen gewijzigd). Deze komen nog wel binnen op laptop zoals het hoort maar worden niet meer weer gegeven op smartphone. Iemand een idee waar het probleem kan liggen?
Als Google erbij betrokken is moet het de laatste dagen van een hele lange berg komen. Dat werkt daar niet vlot meer. (Zelf heb ik constant 2 spookmails. Die kan je niet meer wegkrijgen.)
Heb bij mijn toestel en bij een vriend, die me er voor contacteerde, ook problemen ondervonden. Mails komen er moeilijk door. Heb bij hem het Telenet account verwijderd en terug proberen te installeren, geen succes. We werken beide met een Samsung (A50 & A30S) en Outlook. Vandaag is er verbetering merkbaar maar nog steeds vertraging... en enkel op de Android toestellen. Op onze lap&desktops, ook met Outlook 2019, geen problemen.
Ik heb al opgemerkt dat mails die aangekomen zijn op pc, dat de smartphone tot 4 keer synchroniseert zonder de mails te tonen.
Wat de oorzaak daarvan is weet ik niet. Het is wel een recent verschijnsel.